RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

پارند ۱۰ هزار میلیارد ریالی شد

۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۴/۲۳کد خبر: 280813
ایستانیوز: مدیر سرمایه گذاری تأمین سرمایه سپهر خبر داد: صندوق سرمایه گذاری پارند پایدار سپهر(ETF) ده هزار میلیارد ریالی شد و در انتظار اخذ مجوز افزایش سقف از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مهدی آسیما با بیان اینکه بازارگردانی فعال تامین سرمایه سپهر، "پارند" را به یکی از نقدشونده ترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت (قابل معامله) تبدیل کرده است، گفت: بازارگردانی روزانه پارند به نحوی انجام می شود که ورود و خروج سرمایه گذاران آن در مبالغ بالا (حداقل 200 میلیارد ریال) به آسانی انجام می شود. همچنین برای مبالغ بالاتر از 500 میلیارد ریال نیز با هماهنگی با بازارگردان، خرید و فروش به صورت روزانه انجام می پذیرد. علاوه بر این تحدید دامنه نوسان توسط بازارگردان به صورتی انجام می شود که سرمایه گذارانی که در طول دوره پرداخت سود، اقدام به معامله می کنند، نرخ متناسب با بازدهی دوره مورد نظر را کسب نمایند.
 
وی با تاکید بر اینکه ترکیب دارندگان صندوق "پارند"، متشکل از طیف گسترده ای از سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی است، تشریح کرد: بیش از 50 سرمایه گذار حقوقی شامل سرمایه گذارانی از صنایع بانک، پتروشیمی، تامین سرمایه، بیمه، دارو، شرکت های سرمایه گذاری، کارگزاری و غیره و بیش از 1000 سرمایه گذار حقیقی در صندوق "پارند" فعال هستند.
 
آسیما ثبات در سودآوری را یکی از مهمترین ویژگی های این صندوق دانست و افزود: با توجه به ماهیت این صندوق که درآمد ثابت است، استراتژی تعریف شده برای "پارند" به     گونه ای است که پرداخت سود آن، فارغ از نوسانات نرخ سود در کشور دارای ثبات باشد. بنابراین مدیریت سبد سرمایه گذاری این صندوق متناسب با این استراتژی انجام می شود.
 
وی با تاکید بر اینکه مدیران صندوق در اداره این صندوق بر رعایت کامل قوانین و مقررات ناظر بر صندوق ‌های سرمایه گذاری از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار پایبند بوده اند، گفت: مدیریت این صندوق در چارچوب اساسنامه و امیدنامه صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله و با رعایت کامل تمامی الزامات ناظر بر آن انجام می شود و می توان ادعا کرد که بر اساس این شاخص نیز، "پارند" جزو برترین و شفاف ترین صندوق های سرمایه گذاری در بازار سرمایه کشور است. 
 
وی درپایان گفت: صندوق پارند پایدار سپهر با نماد "پارند"، دارای پرداخت سود ماهانه در پانزدهم هر ماه بوده و سبدسرمایه گذاری آن به نحوی است که انتظار می رود، تقسیم سود آن حداقل معادل 21.5 درصد در ماه های پیشرو باشد



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *