RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

رشد تعداد کاربران «بله» ادامه دارد

۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۴/۱۸کد خبر: 280515
ایستانیوز:رشد تعداد کاربران اپلیکیشن «بله» در فصل بهار نیز ادامه داشت و در حال حاضر بیش از سه میلیون و ۳۸۰ هزار نفر کاربر در آن عضو هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) از روابط عمومی بانک ملی ایران، تیم بله پیوسته به راحتی هرچه بیشتر کاربران خود در ارتباطات مالی و اجتماعی می‌اندیشد و  و بر همین اساس علاوه بر امکانات کم‌نظیر مالی، خدمات با کیفیت پیام‌رسانی را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
 
اکنون تعداد کل کاربران این اپلیکیشن سه میلیون و ۳۸۰ هزار نفر است و ۹۵۰ هزار نفر کاربر فعال ماهانه دارد. امنیت، امکانات و کاربری آسان «بله» تا حدی است که علاوه بر کاربران، شورای عالی فضای مجازی کشور نیز این اپلیکیشن را یکی از اپلیکیشن های برتر کشور انتخاب کرد.
 
بر این اساس شورای عالی فضای مجازی کشور، پیام رسان بله را به عنوان یکی از سه پیام رسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی اعلام کرد.
 
اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.
 
در حال حاضر ۲۰ بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند. خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض و خلافی خودرو، دریافت موجودی کارت، صورتحساب و... از دیگر خدمات بانکی است که در این اپلیکیشن ارایه می شود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بله، بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *