RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

صباغی عضو هیأت مدیره:

پست بانک ایران شفاف ترین عملکرد شبکه بانکی کشور را دارد

۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۴/۱۵کد خبر: 280252
ایستانیوز: صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران درجلسه شورای اداری مدیریت شعب استان اصفهان گفت: این بانک براساس اظهارات صاحب نظران، شفاف ترین عملکرد شبکه بانکی کشور را دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، وی افرود: این بانک برای اجرای مأموریت بزرگ واگذارشده از سوی مجلس شورای اسلامی ازسال 1395به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICTکشور درعین وجود تکلیف قبلی بعنوان مجری بانکداری خرد درمناطق محروم و روستاهای کشور، تاکنون اقدامات بسیار ارشمندی ازجمله پرداخت تسهیلات اشتغال زائی انجام داده است.
 
وی افزود: تأمین زیرساخت های لازم و انجام تکالیف تعیین شده طی سال های گذشته موجب شد که پست بانک ایران موفق به کسب رتبه اول درمیان بانک های دولتی کشور درسال 1397شود.
 
صباغی تصریح کرد: بنابر تائیدیه واحدهای نظارتی، پست بانک ایران منضبط ترین و منطبق ترین بانک با قوانین است و تمامی پرداخت ها و تسهیلات کارکنان، مدیران و اعضای هیات مدیره آن برابر ضوابط و بخش نامه های ابلاغی و درچارچوب مقررات و قوانین بوده و هیچگونه تخطی از آن نداشته است.
 
عضو هیأت مدیره پست بانک ایران تأکید کرد: ارتقاء دفاتر خدمات بانکی به باجه های بانکی با تعامل و تدابیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، توسعه بانکداری الکترونیک درروستاها با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با نصب بیش از 2000 دستگاه خودپرداز(ATM) درروستاها و مهاجرت از سامانه های متعدد بانکی به یک سامانه واحد و جامع و ارائه یکپارچه خدمات در بیش از 6 هزار شعبه و باجه بانکی از مهمترین اقدامات اساسی این بانک طی چندسال اخیر بوده است.
 
صباغی در ادامه به کاهش نسبت مطالبات این بانک از 32درصد به 13درصد درسال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: کسب رتبه های اول برای اولین بار دربرخی از شاخص ها بانک مرکزی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک ازجمله عدم پرداخت جریمه برای تراکنش های شبکه شتاب و رعایت نرخ سود سپرده ها و رشد 100درصدی منابع از دیگر موفقیت های پست بانک ایران در سال های اخیر می باشد.
 
وی افزود: ارتقاء سطح بانک نزد بانک مرکزی با مدیریت صحیح نقدینگی و عدم استقراض از آن بانک و انتخاب آن به عنوان یکی از 5 بانک کارگزار حساب های دولتی و همچنین تعیین این بانک بعنوان یکی از چهار بانک عامل قانون اشتغال پایدار ازسوی مجلس شورای اسلامی و ارائه عملکرد بهینه در این زمینه ها، دیگر مواردی است که موجب جایگاه ویژه پست بانک ایران در شبکه بانکی و اقتصادکشور شده است.
 
صباغی درپایان با اشاره به انجام اقدامات مقدماتی اصلاح اساسنامه، از تمامی رسانه ها و خبرنگاران درخواست کرد که با همکاری یکدیگر خدمات این بانک مردمی به نحو شایسته به عموم هموطنان اطلاع رسانی شود تا شاهد ظهور یک بانک تمام عیار درسطح کشوربه ویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار باشیم.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *