RSS
امروز سه شنبه ، ۱ خرداد ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دلار سوزی عجیب گازهای مشعل

دامنه نوسان برای معاملات سهام تعیین شد

یارانه نقدی ۴ برابر شد

جزییات پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت مشخص شد

اطلاعیه سازمان تامین‌ اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان

انتصاب مدیران بیمه تعاون به عنوان دبیران کارگروه سندیکای بیمه گران ایران

داریم به جامعهِ سائوپائولو تبدیل می شویم

۹۲ درصد چک‌ها وصول شد

اتریوم پیشتاز افزایش قیمت شد

شعب کشیک بانک ها فردا فعال هستند

کاسبی جدید با خودروهای برقی!

نرخ سود بانکی یکه‌ تاز بازار‌ها‌ شد

مشاغلی که در دوران تورم می مانند و آن هایی که می میرند؟

احتمال کاهش معاملات و محدودیت دامنه نوسان در کوتاه‌مدت

امکان شکایت مستاجران به افزایش اجاره زیاد

بانک ملت وام ۶۰۰ میلیونی می دهد

مردم با بازار مسکن قهر کردند

طلا بار دیگر رکورد زد!

هشدار یک اقتصاددان به رئیس کل بانک مرکزی

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه در پی شهادت رئیس جمهور

بیانیه هیئت دولت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

واریز ۵۳۲ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران از طریق سجام

پیام تسلیت دکتر عشقی به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

پیوستن بیش از ۱۱ هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر» بانک ملی ایران

۱۵:۰ - ۱۳۹۸/۴/۱۰کد خبر: 280031
ایستانیوز:بیش از ۱۱ هزار نفر از سامانه مدرن «بانک آفیسر» بانک ملی ایران استفاده می کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بانک آفیسر» خدمتی جدید و پیشرفته است که مشتری را از هر گونه مراجعه به بانک بی نیاز کرده و به صورت ۲۴ ساعته خدمات بانکی را ارائه می کند.
 
بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود. در واقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود.
 
این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود. هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد. این خدمت با اپلیکیشن «بله» در تعامل کامل است. متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *