RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

در دیدار مدیران عامل مطرح شد؛

بهره‌گیری از تجربیات و تقویت روابط بانک ملت با خدمات انفورماتیک

۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹کد خبر: 272379
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک گفت: هدف از این دیدار استفاده از تجارب، گسترش و تعمیق روابط در مسیر توسعه فناوری های نوین و ورود به بازارهای مشترک کاری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک، هدف از این دیدار را که اولین حضور مدیران ارشد بانک ملت در شرکت خدمات انفورماتیک در دو دهه اخیر بوده، استفاده از تجارب، گسترش و تعمیق روابط در مسیر توسعه فناوری های نوین و ورود به بازارهای مشترک کاری عنوان کردند.
 
محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه که روز گذشته در شرکت خدمات انفورماتیک حضور یافته بود؛ اظهار امیدواری کرد که با توجه به رویکردهای جدید مدیران دو طرف، روز به روز شاهد گسترش همکاری‌ها خواهیم بود.
 
در این نشست مرتضی ترک تبریزی، مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت با اشاره به آخرین دیدار مدیران ارشد طرفین در سال، اظهار داشت: در طی سالهای اخیر بدلیل پیاده سازی و راهبری سامانه های حاکمیتی توسط شرکت خدمات انفورماتیک، هرگز روابط دو طرف گسسته نبوده است و در اغلب موارد، بانک ملت در پیوستن به سامانه های حاکمیتی جدید پیش قدم بوده است.
 
وی تاکید کرد: در هر اقدامی برای صنعت بانکی، هرگاه شرکت خدمات انفورماتیک پیشگام بوده؛ شاهد به ثمر نشستن نتایج آن بوده‌ایم. تبریزی با ذکر برخی برنامه های مشترک، خواستار تقویت تعاملات برای رسیدن به راهکارهای اجرایی شد.
 
سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان با موثر دانستن این نشست ها، خاطر نشان ساخت: شرکت از هرگونه تعامل با تمامی بانک ها به ویژه بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های کشور استقبال می کند و در سایه تعاملات برد- برد، آینده روشنی برای گسترش روابط ترسیم کرده است.
 
شایان ذکر است؛ فرهاد فائز، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک نیز این دیدار را که پس سال‌ها در سطح مدیران ارشد محقق شده است، تاریخی توصیف کرد  و در ادامه برای آشنایی بیشتر حاضران در این نشست به معرفی اجمالی فعالیت های شرکت پرداخت و در بخشی از سخنان خود با ارائه آماری به عملکرد بانک ملت در سامانه های حاکمیتی اشاره کرد.
 
گفتنی است؛ در این دیدار طرفین خواستار توسعه همکاری های دو طرف بخصوص در حوزه بلاک چین و تبادل تجربیات در استفاده از تکنولوژی های جدید در راهبری سایتها، شدند. همچنین در خاتمه این نشست، مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه از مرکز پایش شرکت خدمات انفورماتیک هم بازدید کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *