RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

چرا مردم رغبتی به خرید طلا ندارند؟

۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶کد خبر: 269514
ایستانیوز:رییس اتحادیه طلافروشان اهواز با بیان این‌که قیمت فعلی سکه حدود ۱۵۰ هزار تومان حباب دارد، گفت: قیمت واقعی سکه باید حدود ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،عبدالرحمان ذهبی  در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا در بازار اهواز اظهار کرد: در حال حاضر بازار سکه و طلا آرام و راکد است و قیمت‌ها نیز از هفته گذشته تا کنون ثبات نسبی دارند و تغییر چندانی نکرده‌اند.
 
وی با بیان این‌که قیمت سکه اکنون 3 میلیون و 625 هزار تومان است، افزود: قیمت فعلی سکه حدود 150 هزار تومان حباب دارد و باید قیمت واقعی آن حدود 3 میلیون و 450 هزار تومان باشد اما به دلیل شرایط بازار این قیمت با قیمت واقعی فاصله دارد.
 
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: بازار طلا هیجان گذشته را ندارد و آرام است. در حال حاضر با توجه به شرایط موجود بازار طلافروشان اهواز در رکود قرار دارد و به دلیل بالا بودن قیمت‌ها مردم رغبتی به خرید طلا ندارند.
 
ذهبی عنوان کرد: سکه و طلا به وفور در بازار است و مردم اگر بخواهند می‌توانند خریداری کنند اما شرایط بازار خیلی مناسب نیست و اکثر معاملات در زمینه تعویض طلا انجام می‌شود و مردم کمتر طلای جدید خریداری می‌کنند.
 
روز گذشته ۱۵(دی ماه) بازار طلا و ارز با افزایش همراه بود ولی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است که قیمت‌ها کاهش یابد.
 
به گزارش ایسنا، در لحظه انتشار این گزارش، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم  سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده که نسبت به آخرین روز معاملاتی که صورت گرفته با افزایش همراه بوده است.
 
قیمت نیم سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۴ هزار تومان قیمت دارد، این در حالی است که هر اونس جهانی طلا افزایش قیمت داشته و به ۱۲۸۵ دلار رسیده است.
 
در بازار ارز نیز بانک‌ها نرخ خرید دلار را افزایش دادند و به حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان رساندند. همچنین نرخ خرید یورو نیز در بانک‌ها نسبت به روز چهارشنبه با افزایش همراه بود و به ۱۱ هزار و ۹۶۶ تومان در روز گذشته رسید.
 
هر پوند انگلیس در بانک‌ها با کاهش حدود ۱۲۰ تومانی ۱۳ هزار و ۳۷۱ تومان خریده شد. نرخ ارز مسافرتی در بانک ها ۱۲ هزار و ۴۴۶ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک عامل و بانک مرکزی حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان به دست متقاضیان رسید. همچنین روز گذشته هر لیر ترکیه ۱۹۳۰ تومان، درهم امارات ۲۸۸۰ تومان و پوند انگلیس ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان بوده است.



برچسب‌ها:قیمت طلا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *