RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

تقدیر معاون وزیر ارتباطات از اقدامات مدیرعامل بانک ملی

۱۵:۴ - ۱۳۹۷/۸/۲۳کد خبر: 264959
ایستانیوز:معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور در بانک ملی ایران با مدیرعامل این بانک دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک در این دیدار با تقدیر از خدمات شرکت ملی پست، به ظرفیت های موجود برای توسعه همکاری های دوجانبه اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهمنامه های پیشین، اقدامات مشترکی در این زمینه انجام شده، اما شرایط برای افزایش سطح این خدمات فراهم است.
 
وی با تاکید بر این که بانک ملی ایران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، هر دو متعلق به مردم هستند، اظهار کرد: همه تلاش ما باید کاهش دادن سفرهای درون شهری برای دریافت خدمات مختلف از جمله خدمات بانکی باشد.
 
حسین زاده به خدمت بانک آفیسر بانک ملی ایران به عنوان یکی از خدمات محقق کننده این هدف اشاره و خاطرنشان کرد: می توان خدمات دیگری مانند رساندن پول نقد، ارائه دسته چک و یا تحویل کارت هدیه به مشتریان را با استفاده از ظرفیت های پست ارائه کرد.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه بانک ملی ایران، این بانک را افتخار آفرین خواند و گفت: خوشبختانه اقدامات بزرگی در بانک ملی ایران انجام شده که باعث سربلندی کشور است.
 
حسین نعمتی ظرفیت های موجود در شرکت ملی پست را بی نظیر خواند و ادامه داد: می توان با تعریف پروژه های مشترک میان بانک ملی ایران و شرکت ملی پست، خدمات به روز و ارزشمندی را به مشتریان ارائه کرد.
 
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران همچنین تاسیس یک کارگروه مشترک برای بررسی زمینه های توسعه همکاری دوجانبه را خواستار شد.
 
مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این دیدار به راه اندازی برخی خدمات این بانک بر روی پیام رسان داخلی «بله» اشاره کرد و گفت: این خدمات، سفرهای درون شهری را تا حد خوبی کاهش داده است و می توان از این تجربه در ارائه خدمات با استفاده از ظرفیت پست نیز بهره برد.
 
مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دیدار همچنین از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد. وی اقدام خلاقانه مدیرعامل بانک ملی ایران برای جمع آوری حجم قابل توجهی از میراث فرهنگی و اقتصادی کشور در این موزه را ستود و تاکید کرد: این اقدام باعث افتخار هر ایرانی است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *