RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مأموریت رئیس‌جمهور به دولتی‌ها

نظرات بخش خصوصی را اخذ و منعکس کنید

۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۷/۳۰کد خبر: 262970
ایستانیوز:رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت، وزیر اقتصاد را موظف کرد که از طریق شورای گفت‌وگو نظرات بخش خصوصی را به دولت منتقل کند و به وزارت صنعت نیز مأموریت داد در جلساتی با اتاق ایران و تشکل‌های صادراتی بهترین راه‌های حراست از چرخه صادرات کشور و بازگشت ارز را پیشنهاد دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،رئیس‌جمهور روز گذشته با تاکید بر توجه دولت به بهبود محیط کسب‌وکار تصریح کرد: برای این کار مشارکت و همکاری بخش خصوصی لازم است و وزارت امور اقتصادی و دارایی وظیفه دارد از طریق شوراهای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، نظرات بخش خصوصی را به دولت منتقل کند.
 
حسن روحانی دیروز در نشست هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت گفت: در این جلسه، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف شد که در جلساتی با اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ایران و تشکل‌های صادراتی، بهترین راه‌ را برای حراست از چرخه صادرات و برگشت ارز حاصل از آن با توجه به ویژگی‌های گروه‌های کالایی متنوع و مقاصد صادراتی مختلف تعیین کند و پیشنهاد دهد.
 
روحانی همچنین با اشار به ضرورت توجه دستگاه‌های دولتی به نظرات مطرح شده از سوی فعالان بخش خصوصی تأکید کرد: دبیرخانه دولت نیز باید در طرح هر موضوع اقتصادی در دولت، نظر بخش خصوصی را منعکس کند.
 
پیش از این مقام معظم رهبری نیز در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت بر ضرورت توجه به نظرات بخش خصوصی در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی تاکید کرده بودند.
 
غلامحسین‌ شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز روز شنبه طی یادداشتی بر آمادگی پارلمان بخش خصوصی برای همراهی و همکاری با دولت برای رسیدن به تصمیم‌های درست اقتصادی تاکید کرد.
 
 رئیس‌جمهور با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی و تهدید به تحریم، هدف اصلی بدخواهان ایران جلوگیری از صادرات و حضور کشورمان در اقتصاد جهانی است، تصریح کرد: در این میدان، صادرکنندگان امین، سرداران عرصه مقابله با تحریم‌اند که با حفظ بازار کالاهای ایرانی، هم از اشتغال و تولید داخلی حراست کرده و هم پیروزی ایران و ایرانی را در رقابت در بازارهای جهانی ثبت می‌کنند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، روحانی افزود: صادرکنندگان امین کشور بیش از هر کس دیگری باید به دنبال آن باشند که بازار ارز کشور از ثبات برخوردار شود و با برگشت ارز صادرات به چرخه اقتصادی کشور، چرخه تولید و صادرات آنها هم استمرار پیدا کند.
 
او تأکید کرد: دولت در همه سیاست‌های ارزی و صادراتی خود، به دنبال آن بوده و هست که چرخه صادرات کشور حراست شده و در شیوه کار، همیشه از مشورت صادرکنندگان امین استفاده شود.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *