RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکریم مشتریان اولویت اول بانک مهر اقتصاد

۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۷/۲۳کد خبر: 259657
ایستانیوز:معاونت حقوقی و وصول مطالبات بانک مهر اقتصاد، در نشست روسای دوایر اداره امورشعب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم مشتریان اولویت اول بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی است و الحمدالله تاکنون در این راستا خدمات مناسب و فراگیری به مشتریان و عموم مردم ارائه کرده ایم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا چهره_ معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک _ در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاران استان کهگیلویه و بویراحمد، ارتقاء جایگاه استان را ثمره تلاش و کوشش مدیران و کارکنان این استان دانست.
وی در ادامه به جایگاه مسائل حقوقی در بانک اشاره کرد و افزود: واحدهای حقوقی مسوولیت های سنگینی بر دوش دارند که بدون پویایی این واحد نمی توان موفقیتی را به دست آورد.
معاون حقوقی و وصول مطالبات با ارزیابی مثبت جایگاه بانک در استان،گفت: همگی باید بر اساس اهداف تعیین شده حرکت کنیم و بانک مهر اقتصاد با همت شما همکاران به این جایگاه در سطح کشور رسیده است، لذا باید فارغ از دغدغه ها مسیرتان را دنبال نمائید.
چهره در ادامه با تاکید بر درک و فهم صحیح از مسائل و مباحث حقوقی اظهار داشت: اگر دستور العمل ها و آئین نامه های حقوقی به درستی اجرا نشود، معضلات زیادیً برای همه به وجود خواهد آمد.
وی همچنین در خصوص نقش و جایگاه بانکها اظهار داشت: بانک ها نقش واسطه گری بین تجهیز منابع و تخصیص منابع را به عهده دارند و در راستای ایفای این نقش باید به مردم سود برسانند و در بانکداری اسلامی درآمد حاصل از عملیات تجهیز و تخصیص منابع، حق الوکاله نامیده می شود.
معاون حقوقی و وصول مطالبات هدف اصلی بانک را خدمت رسانی به مردم دانست و خواستار برخورد شایسته و مناسب با ارباب رجوع شد و اظهار داشت: تکریم مردم اولویت اول بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی می باشد و الحمدالله تاکنون در این راستا خدمات مناسب و فراگیری را به عموم مردم ارائه کرده ایم.
چهره با اشاره به ریسک اعتباری در اعطای تهسیلات تصریح کرد: باید مطالبات غیرجاری بانک به موقع و به هنگام مدیریت، جذب و دریافت شود تا در آینده، بانک با مشکلاتی از این بابت روبرو نگردد.
معاون حقوقی و وصول مطالبات با تاکید بر مدیریت بهینه مطالبات از رکود اقتصادی، ورود افراد غیرمتخصص به تولید، عدم بررسی دقیق طرح های اعتباری و ... به عنوان مواردی که در عدم پرداخت مطالبات غیرجاری موثر است یاد کرد و افزود: مطالبات باعث می شود که تسهیلات غیرجاری سوخته شود و این امر باعث کاسته شدن درآمد و سودهای بانک می شود.
چهره در پایان از مصالحه و تعامل با مشتریان، راه اندازی کمیته وصول مطالبات و مطالبه گری از نیروهای تحت امر و وکلا به عنوان مراحل جذب مطالبات غیرجاری یاد کرد و اظهار داشت: باید سامانه وصال را جدی بگیرید چرا که این نرم افزار می تواند اطلاعات دسته بندی شده در اختیار متولیان امر قرار داده و در جذب مطالبات کمک کار افراد باشد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *