RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

اقبال کانال های پرمخاطب به «بله»

۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۷/۱۴کد خبر: 258111
ایستانیوز:با افزایش اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در پیام رسان های داخلی، تعداد کانال ها و گروه های پرمخاطب در «بله» نیز با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده و در تابستان امسال تعداد ۱۲۷ هزار کانال و ۱۱۷ هزار گروه در این پیام رسان داخلی فعال بوده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، «بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و... را نیز فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.
از سویی با حمایت شورای عالی فضای مجازی نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی قرار دارد.
«بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.
افزایش تعداد کاربران، حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری نظیر ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرآنلاین، پارسینه، انتخاب و همچنین کانال های پر مخاطب مردم از جمله دیرین دیرین و گیز میز در پیام رسان بله، نشان از محبوبیت این پیام رسان در میان مردم دارد.
پیام رسان «بله» اکنون بیش از دو میلیون و 250 هزار عضو دارد و در فصل تابستان امسال بیش از شش میلیون تراکنش کارت به کارت و 9.8 میلیون تراکنش مالی موفق در این پیام رسان انجام شده است.
همچنین بیش از 1.2 میلیون خرید شارژ و بیش از 350 هزار پرداخت قبض در این پیام رسان صورت گرفته است.
ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد.
آمارها نشان می دهد در تابستان امسال بیش از 50 هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.
یکی دیگر از فعالیت‌های فنی جدی فصل گذشته، تکمیل و ارایه نسخه‌های جدید API و SDKهای پلتفرم بازو (بات) بود؛ به همین پشتوانه تاکنون ۳۶۰۰ بازوی جدید روی بله ساخته‌شده است.
این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
«بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است. ضمن اینکه با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط ۹۹.97 درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:«بله»
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *