RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

در رباط کریم

کلنگ ساخت مدرسه شهدای بانک رفاه به زمین زده شد

۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۷/۹کد خبر: 257831
ایستانیوز:در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف کمک به بهبود زیرساخت های علمی –آموزشی کشور، بانک رفاه اقدام به احداث یک مدرسه در روستای منجیل آباد شهرستان رباط کریم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در مراسمی که به همین منظور با حضور عضو هیات مدیره بانک رفاه، دکتر ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم، جمعی از مسئولان استانی و مدیران بانک رفاه برگزار شد، کلنگ ساخت این مدرسه به زمین زده شد.
حسین رحمتی در این مراسم با ابراز خرسندی از مشارکت بانک در انجام مسئولیت های اجتماعی، ساخت مدرسه را زیربنای آبادانی و توسعه کشور بیان کرد و اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان یک بانک تجاری و با سابقه، در حوزه های مختلف سلامت، آموزش و پرورش و ... با بیش از 1050 شعبه حضوری فعال داشته و در راستای توسعه و آبادانی کشور نقشی تاثیر گذار در بخش های مختلف اقتصادی ایفا کرده است.
عضو هیات مدیره بانک رفاه این بانک را بانکی اجتماعی برشمرد که سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار آن، به بیش از 40 میلیون مخاطب از قبیل مستمری بگیران و بازنشستگان خدمات ارائه می دهد و همیشه در عرصه های خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه پیشرو بوده است.
رحمتی با اشاره به سوابق درخشان بانک رفاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و به ویژه آموزش و پرورش تصریح کرد: بانک رفاه تا کنون در 5 استان کم برخوردار کشور مدرسه احداث کرده است و مدارس بیش از 2 استان و 11 روستای تابعه را تجهیز و در 2 شهرستان به ادارات آموزش و پرورش کمک کرده است.
عضو هیات مدیره از دیگر اقدامات بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی را کمک به حوزه سلامت کشور از جمله خرید آمبولانس های شهری و تجهیز درمانگاه و کلینیک های درمانی در شهرستان های محروم ذکر کرد.
وی مسئولیت اجتماعی را جزو لاینفک اهداف بانک رفاه برشمرد و افزود: امروز می بینید که استعدادهای درخشان و رتبه های برتر کنکور برخاسته از مناطق کم برخوردار کشور هستند و این وظیفه ماست که برای توسعه علمی و تخصصی کشور گامی موثر برداریم تا بستر حضور این عزیزان در یک فضای آموزشی با کیفیت و مناسب فراهم شود.
دکتر ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی همه دستگاه ها و نهادهای متولی باید دولت را در امر آموزش یاری دهند گفت: حرکت فرهنگی بانک رفاه به عنوان یک مجموعه بانکی قابل تقدیر است و امیدواریم با مشارکت بانک رفاه و دیگر خیرین بتوانیم این پروژه را هر چه زودتر به بهره برداری برسانیم.
گفتنی است مدرسه شهدای بانک رفاه منجیل آباد در 6 کلاس و در مساحتی به وسعت 3000 متر مربع ساخته می شود.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *