RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان در تهران افتتاح شد

۱۴:۱ - ۱۳۹۷/۷/۸کد خبر: 257777
ایستانیوز:بانک سامان در بیستمین سالگرد خود در راستای ارایه خدمات متفاوت به مشتریان خاص، دفتر بانکداری اختصاصی را راه‌اندازی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در مراسم آغاز به‌کار این دفتر که با حضور جمعی از مشتریان خاص، اعضاء هیات‌مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد، سیداحمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در سخنانی گفت: رضایت و موفقیت مشتریان دستورکار اصلی بانک سامان است و تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به مشتریان ارایه کنیم.
 
طاهری بهبهانی تصریح کرد: در دو دهه گذشته نظام بانکی کشور فرازوفرودهایی داشته است. اما بانک سامان همواره تلاش کرده است به‌عنوان یک بانک پیشرو در خدمت مشتریان باشد.
 
مدیرعامل بانک سامان افزود: ارایه خدمات ارزی و بین‌المللی در تمام سال‌های گذشته حتی در دوره سخت تحریم‌ها به تمام مشتریان از جمله افتخارهای بانک سامان است.
 
همچنین غلامرضا خلیل ارجمندی مدیرعامل گروه مالی سامان در این مراسم به تشکیل سوپرمارکت مالی سامان اشاره و تاکید کرد: بانک سامان با ایجاد زنجیره‌ای از خدمات بانکی، بیمه‌ای، پرداخت و شعب بانک در اروپا تمام خدمات موردنیاز را به مشتریان ارایه می‌کند.
 
مازیار فزونی مدیر مشتریان ویژه و بانکداری اختصاصی بانک سامان نیز در مراسم آغاز به‌کار دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان گفت: این دفتر در راستای برنامه بهینه‌سازی شبکه شعب بانک و با هدف ارایه خدمات متمایز و ویژه به مشتریان خاص راه‌اندازی شده است.
 
فزونی تصریح کرد: تمام خدمات بانکی با رویکردی جدید و متمایز در این دفتر به مشتریان خاص ارایه می‌شود و تلاش می‌کنیم با ایجاد تمایز، رضایت مشتریان را جلب کنیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *