RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

عضو هیات مدیره بانک ملی بر توسعه خدمات نوین بانکی تاکید کرد

۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۵/۲کد خبر: 251198
ایستانیوز: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: توسعه خدمات نوین بانکی زمینه کاهش هزینه ها و مدیریت زمان را فراهم می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در جریان بازدید و افتتاح ساختمان جدید شعبه پارسا بر اهمیت استفاده از خدمات نوین در فعالیت های بانکی تاکید و اظهارکرد: اکنون بیش از ۶۰درصد از عملیات بانکی مشتریان در شعب توسط خدمات نوین و دستگاه های الکترونیکی بانکی انجام می شود.
وی اضافه کرد: با بسترسازی و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، میزان حضور مشتریان در شعب کاهش می یابد و این امر موجب می شود تا همکاران بتوانند مشاوره های مالی بهتری به مشتریان ارایه کنند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران توسعه بانکداری الکترونیک و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات نوین بانکی و کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت بهترین نوع خدمات را اولویت اصلی همکاران شعب برشمرد.
وی هم اندیشی و هم فکری همکاران در ستاد و ادارات کل با همکاران واحد های صف را مهمترین راه موفقیت در تمامی شاخص ها برای شعب دانست.
خاتونی در ادامه گفت: نوسازی شعب در کنار بهره‌مندی از نیروهای انسانی مجرب و ارائه جدیدترین خدمات بانکی جزء اهداف اصلی بانک ملی ایران است.
وی خاطر نشان کرد: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.
عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در راس هیاتی از شعب پل رومی، نیاوران، آفریقا، ممتاز ملی، آناهیتا و پارسا نیز بازدید و از نزدیک با همکاران دیدار وگفت و گوکرد.
در این دیدار نیز محمد رضا صدری ضمن ارایه گزارشی از عملکرد اداره امور شعب شمال تهران، استفاده از خرد جمعی و کارگروهی را مهم ترین عامل موفقیت همکاران بانکی در فضای رقابتی دانست

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:مدیره بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *