RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

دوره های آموزش راه اندازی استارت آپ هر روز بیشتر می شود

«استارت آپ» منبع درآمد شد

۱۰:۱ - ۱۳۹۷/۳/۱۲کد خبر: 246391
ایستانیوز:استارت آپ ها در کشورمان به موج تبدیل شده اند و همین موضوع فرصتی را برای موسسات به وجود آورده است که روی این موج سوار شوند و درآمد کسب کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،داغ شدن تب راه اندازی شرکت های استارت آپی در ایران این موضوع را این روزها به یک موج گسترده تبدیل کرده است و همین موضوع باعث شده است که کسب و کارهایی در حاشیه استارت آپ ها و راه اندازی شرکت های استارت آپی پا بگیرند که مهم ترین آن کارگاه های تجربی استارت آپ ها، دوره های آموزش راه اندازی استارت آپ، کلاس های آموزشی از ایده تا استارت آپ و جلسات سخنرانی با حضور بنیانگذاران استارت آپ های موفق است. دوره های آموزشی که برای حضور در آن ها بسته به تعداد جلسات از 200 تا 300 هزار تومان برای یک تا دو جلسه و چند میلیون تومان برای یک دوره سه ماهه یا 6 ماهه باید پول پرداخت کنید و البته تنوع بسیار زیادی هم دارند و هر کدام تلاش می کنند تا شما را سمت خودشان بکشانند.
 
مثلا یکی از این موسسه ها که پیش از این بیشتر در حوزه کنکور ارشد و دکتری فعالیت می کرد با برگزاری دوره ای در این حوزه در توضیحات دوره روی سایتش نوشته:« مدرسه عالی کسب و کار ... به پشتوانه تجربه خود و بهره مندی از اساتید مجرب و همچنین دسترسی به مراجع دانش و مورد کاوی های به روز استارت آپی؛ اقدام به طراحی راه اندازی دوره Mini MBA با گرایش استارت آپ کرده است. مخاطبان دوره: انسان های پیشرو و خلاق ، کارآفرینان ، صاحبان ایده و یا سرمایه.» همچنین این مرکز دوره ای را با عنوان «یک فنجان چای با طعم تجربه» برگزاری می کند که درباره آن روی سایتشان نوشته شده:« مراسم دورهمی با عنوان یک فنجان چای با طعم تجربه در مدرسه عالی کسب و کار ... هر یکشنبه از ساعت 17 الی 19 برگزار می شود. هدف از این مراسم انتقال تجربه کارآفرینان موفق و بزرگان کسب و کار ایران و بهره مندی از علوم و شیوه های این بزرگان است.»
 
آموزشگاه دیگری با این موضوع درست شبیه یک دوره دانشگاهی برخورد کرده است و روی سایتش با معرفی دوره ای تحت عنوان «مدیریت استارپ» ( ویژه استارت آپ ها و شرکت های اینترنتی) میزان ساعت دوره را 102 ساعت اعلام کرده است که قیمت آن دو میلیون 350 هزار تومان است و در زیر مجموعه دوره کلاس هایی مانند:« مدیریت مالی و قیمت گذاری، دیجیتال مارکتینگ،   گوگل ادورد، گوگل انالایکتیس، ایمیل مارکتینگ و...» برگزار می شود.
 
علاوه براین ها موسسه دیگری که خود را استارت آپ آکادمی معرفی کرده است، دوره هایی مانند:« کدنویسی استاتیک، طراحی ناب تجربه کاربری، نمونه سازی ناب، MVP در پنج دقیقه.» را برگزار می کند. در این سایت نوشته شده:« استارتاپ آکادمی ، هدفش آموزش مهارت است، کارگاه های استارتاپ آکادمی همگی بصورت عملی است. استارتاپ آکادمی معتقد است که مهارت مهمتر از دانش است و با نو آوری در شیوه آموزش و استفاده از روشهای نوین آموزشی سعی دارد مهارت های مورد نیاز کارآفرینان و صاحبان کسب و کار را با رویکردی نوین به بازار ایران ارتقا بخشد.»
 
اما در کنار این دوره ها و موسسه ها این روزها معتبرترین دانشگاه های کشور از جمله تهران و شریف هم از این فرصت استفاده کرده اند و دوره های آموزشی ویژه ای را در حوزه استارت آپ ها راه اندازی کرده اند. حتی دانشگاه شریف یک شتاب دهنده نیز راه اندازی کرده است و در حوزه ایده های خلاقانه سرمایه گذاری می کند و یا اینکه پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران به یک حامی جدی برای استارت آپ ها تبدیل شده است.
 
در سال های گذشته رشد استارت آپ ها در ایران بسیار زیاد بوده است و هر روز شاهد شکل گیری استارت آپی ویژه هستیم و همین موضوع هم دلیلی شده است که بسیاری از جوانان حالا به دنبال راه اندازی استارت آپ و کسب درآمد از این راه باشند.



برچسب‌ها:استارت آپ
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *