RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

دستیابی به اطلاعات تکمیلی حساب تسهیلاتی

نسخه جدید همراه بانک صادرات به بازار آمد

۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۲/۲۴کد خبر: 243210
ایستانیوز: مشتریان بانک صادرات ایران و عموم هموطنان می توانند از این پس با دریافت جدیدترین نسخه های ارتقاء یافته اندرویدی و iOS همراه بانک صادرات ایران از کامل ترین و دقیق ترین اطلاعات حساب خود با خبر شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نرم افزارهای همراه بانک صادرات ایران در نسخه های ٤.٩٤ اندرویدی و ٥.٩٦ iOS با قابلیت های جدید بر وب سایت اینترنتی این بانک بارگذاری و در دسترس مشتریان و عموم هموطنان قرار گرفت که با افزایش برخی ظرفیت ها در نسخه جدید، می توان از شرایط ایده آل تری برای کنترل دارایی ها و میزان دریافت و پرداخت ها به ویژه در خصوص نحوه اقساط پرداختی و بدهی های بعدی بهره مند شد.
بنا بر این گزارش، «اضافه شدن فیلد شناسه واریز به مرحله دوم سرویس انتقال وجه کارت به کارت»، «اصلاح اطلاعات جغرافیایی شعب»، «امکان به اشتراک گذاری سوابق تراکنش» و «نمایش اطلاعات کامل تر در سرویس تسهیلات درون بانکی» از جمله مهمترین تغییرات انجام شده در نسخه ارتقاء یافته اندرویدی ٤.٩٤ و نسخه ٥.٩٦ iOS است که امکانات به مراتب بیشتری را برای کاربران همراه بانک صادرات ایران به وجود آورده است.
در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران، اطلاعات و جزئیات دقیقتری از روند بازپرداخت اقساط تسهیلاتی و همچنین مراحل بازپرداخت تسهیلات مشارکت مدنی برای مشتریان ارسال می شود.
بنابراین گزارش مشتریانی که تسهیلات دریافتی خود را بصورت قسطی بازپرداخت می کنند پس از پرداخت هر قسط با دریافت پیامی علاوه بر نام صاحب حساب، نوع تسهیلات، شماره تسهیلات، مبلغ هر قسط، مانده بدهی و جریمه احتمالی تاکنون، تاریخ اولین قسط پرداخت نشده، بدهی باقیمانده کل تسهیلات، تعداد کل اقساط، تعداد اقساط پرداخت شده، جمع اقساط و جریمه احتمالی پرداخت شده، تاریخ سررسید آخرین قسط و تعداد اقساط معوقه با خبر خواهند شد.
علاوه بر این، مشتریانی که تسهیلات مشارکت مدنی با قابلیت بازپرداخت مرحله ای از بانک صادرات ایران دریافت کرده اند می توانند، ضمن رویت پیام هایی در خصوص ذکر نام و مشخصات صاحب حساب، نوع و شماره تسهیلات از اطلاعات دقیقتری از حساب تسهیلاتی خود همچون؛ تاریخ سررسید مرحله جاری، تعداد مراحل معوقه، مانده بدهی مرحله جاری، تاریخ سررسید آخرین مرحله (قسط)، تعداد کل مراحل (اقساط) و تعداد مراحل پرداخت شده آگاهی یابند.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *