RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

بیش از ٣٥ میلیون نفر در تامین اجتماعی بیمه هستند

۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۸کد خبر: 230204
ایستانیوز:مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: پاسخگویی یکی از مهمترین مسائل مورد توجه در سازمان تأمین اجتماعی است و این موضوع به عنوان استراتژی مدیریتی از سوی مدیرعامل سازمان اعلام شده است.
به گزارش پابگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امیرعباس تقی پور در هفتمین نشست اعضای هیات مدیره کانون‌های کارگری بازنشسته تامین اجتماعی مازندران، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار استخراج شده تا پایان سال ٩٥ تعداد ۴۱ میلیون و ۴۳۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.
 
وی افزود: بیمه شدگان اصلی سازمان تأمین اجتماعی ١٣ میلیون و ٧٧٠ هزار نفر هستند که با اعضای خانواده به ٣٥ میلیون و ٧١٣ هزار نفر می‌رسند. مستمری بگیران اصلی نیز ٣ میلیون و ٢٣٠ هزار نفر هستند و با اعضای خانواده به ٥ میلیون و ٧٢٠ هزار نفر می‌رسند. تعداد پرونده مستمری بگیران تأمین اجتماعی نیز ٢ میلیون و ٥٢٦ هزار پرونده است.
 
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: سیاست سازمان تامین اجتماعی و شخص دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان این است که علاوه بر بیان واقعیت‌های سازمان با هدف کاهش مشکلات، از ایجاد اضطراب برای بازنشستگان تامین اجتماعی پرهیز شود.
 
وی عنوان کرد: در سازمان تامین اجتماعی در کنار توجه و تلاش برای حل مسائل جاری باید موضوع آینده نگری را لحاظ کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
 
تقی پور اظهار داشت: تیم مدیریتی سازمان تمام تلاش شان را می‌کنند تا وضعیت جاری سازمان بهبود یابد.
 
وی با اشاره به تلاش‌هایی که به توسعه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات غیرحضوری به مستمری بگیران و کارگران شده است، افزود: بحث ارتقا هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور یکی دیگر اقدامات خوبی بوده که در سال‌های اخیر انجام شده است.
 
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی افزود: از سال ۹۲ با حضور مستمر کارشناسان تامین اجتماعی در نهاد‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر، از تصویب تعهدات بدون منبع برای این سازمان جلوگیری شده است.
 
وی ادامه داد: تشریح علمی و کارشناسی مسائل سازمان با حضور مستمر کارشناسان و مدیران سازمان در نهاد‌های تصمیم گیری مثل مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گرفته و در این مدت هیچ قانونی بدون پیش بینی منابع و مصارف درباره سازمان تأمین اجتماعی تصویب نشده است.
 
تقی پور به بیان آماری از وضعیت سنی مستمری بگیران این سازمان پرداخت و گفت: در میان بازنشستگان ٣٠ نفر بالای ١٠٠ سال سن دارند و یکی از مسن‌ترین بازنشستگان تأمین اجتماعی با سن ١٢١ سال در جزیره قشم زندگی می‌کند.
 
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *