RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

از چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

بانک مهر اقتصاد برنده کاپ خلاقیت شد

۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۹/۲۱کد خبر: 228078
ایستانیوز:روابط عمومی بانک مهر اقتصاد موفق به دریافت کاپ خلاقیت از چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این کنفرانس که با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد برای اولین بار «کاپ خلاقیت» به 10 روابط عمومی برتر اهدا شد که روابط عمومی بانک مهر اقتصاد نیز با ارائه سند راهبردی ارتباطی بانک در میان برترین ها قرار گرفت.
همچنین در این کنفرنس سه مقاله برتر در حوزه روابط عمومی نیز معرفی شدند که تندیس مقاله سوم به روابط عمومی بانک مهر اقتصاد رسید.
بر اساس این گزارش در آیین‌ افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران از دو کتاب علمی با عنوان «روابط عمومی دانش‌ محور و مدیریت محتوا» و «استانداردهای روابط عمومی جلد سوم» رونمایی شد که این کتب حاوی فرآیندهای مدیریتی است و بخشی از آن برای نخستین بار به راهنماهای حوزه روابط عمومی که توسط انجمن خبرگان روابط عمومی طراحی شده پرداخته است.
گفتنی است پذیرش و تطبیق حرفه‌ای با تاکید بر اصول تمایز، خلاقیت و نوآوری، راهبرد‌های توسعه‌ای و حرفه‌ای خلاقیت و نوآوری، استراتژی، برنامه ریزی و ارزش آفرینی در روابط عمومی خلاق و نوآور، ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری نوآوری و خلاقیت در اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی، منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و روابط عمومی نوآور و خلاق، توصیف و تحلیل وضعیت موجود نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی، تحلیل نقش سازمان‌ها و موسسات غیردولتی در ارتقا فعالیت ها، از جمله موضوعات اصلی این کنفرانس بود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *