RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تاکید مدیرعامل بیمه خاورمیانه بر فرهنگ‌سازی در صنعت بیمه

۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۸/۲کد خبر: 220205
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه بر ضرورت فرهنگ سازی رسانه ای به منظور تعامل بهتر صنعت بیمه با رسانه ها تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، خلیل حسن زاده در نخستین هم اندیشی چالش های صنعت بیمه در رسانه که صبح دیروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران عامل شرکت های بیمه و اصحاب رسانه ها برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: آنچه هم اکنون از اهمیت خاصی برخوردار است این است که حول محور فرهنگ سازی و نظارت رسانه ای در حوزه رسانه بحث و تبادل نظر جدی صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه از رسانه ها به عنوان ظرفیتی مهم در راستای فرهنگ سازی بیمه در کشور یاد کرد.
وی یادآور شد: باید در مورد فرهنگ رسانه‌ای و #نظارت_رسانه‌ای بحث کنیم. طبیعتا رسانه‌ها به عنوان ابزار نظارتی افکار عمومی حضور دارند که باید روی این موضوع فرهنگ‌سازی صورت بگیرد و مدیران صنعت و روابط‌عمومی شرکت‌ها با این فرهنگ آشنا شوند.
گفتنی است مدیران عامل شرکت های بیمه ملت، تعاون، دی، خاورمیانه، پارسیان و صندوق خسارت بدنی و قائم مقام بیمه آرمان و معاون مدیرعامل بیمه معلم در جلسه هم اندیشی چالش های صنعت بیمه در حوزه رسانه حضور داشتند. به گزارش اقتصاد تهران،  لازم به ذکر است در جلسه هم اندیشی چالش های صنعت بیمه در حوزه رسانه مدیران روابط عمومی اکثر شرکت های بیمه حضور پیدا کردند و در این جلسه خبرنگاران به بیان چالش های موجود برای رسانه ها در حوزه بیمه پرداختند

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه خاورمیانه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *