RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

شروع فرآیند داوری نخستین جشنواره بورس و رسانه

۱۰:۳ - ۱۳۹۶/۵/۱۵کد خبر: 206686
ایستانیوز:یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با شروع فرآیند داوری نخستین جشنواره "بورس و رسانه" گفت: حدود ۵۰۰اثر از ١٢٥ خبرنگار و تحلیل‌گر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این آثار پس از آماده سازی و تفکیک موضوعی، از فردا توسط دوران، ارزیابی و بررسی می شود.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با پایان یافتن مهلت شرکت در جشنواره "بورس و رسانه"، انتخاب آثار برگزیده توسط هیات داوران جشنواره آغاز شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازر سرمایه "سنا" ، یاسر فلاح مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این رابطه گفت: حدود 500اثر از ١٢٥ خبرنگار و تحلیل‌گر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این آثار پس از آماده سازی و تفکیک موضوعی، از فردا توسط دوران، ارزیابی و بررسی می شود.
 دبیر اولین جشنواره "بورس و رسانه" از دکتر حسین عبده تبریزی‌، دکتر اکبر نصرالهی، محسن ایلچی، علیرضا کتابدار، و سعید مستشار به عنوان داوران جشنواره نام برد و افزود: مراسم پایانی جشنواره با معرفی نفرات برگزیده دوشنبه 23 مرداد ماه برگزار می‌شود.
 یاسر فلاح در خصوص بخش‌های اولین جشنواره "بورس و رسانه" نیز اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش رسانه های مکتوب، رسانه های دیداری و شنیداری و بخش ویژه، میزبان آثار خبرنگاران، تحلیلگران و نویسندگان بازار سرمایه است.
 وی افزود: بخش ویژه این جشنواره با موضوع اقتصاد مقاومتی، نگاه موشکافانه و کارشناسی به نقش بازار سرمایه و بورس در تحقق این شعار خواهد داشت.
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، تصریح کرد: در اولین جشنواره "بورس و رسانه" رسانه‌های مکتوب و دیجیتال شامل روزنامه‌ها، نشریات ادواری، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری –تحلیلی و همچنین بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری شامل برنامه های رادیویی و تلویزیونی شرکت دارند.
 دبیر اولین جشنواره "بورس و رسانه" ادامه داد: این جشنواره در آستانه پنجاهمین سال فعالیت بازار سرمایه در ایران و با تقارن روز خبرنگار، در راستای افزایش سطح همکاری با رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری و همچنین قدردانی از تلاش و همت فعالان عرصه رسانه برگزار می‌شود. به گزارش طلانیوز،  مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد برای گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه و توسعه سواد مالی، همکاری موثری با همه رسانه ها و همچنین خبرنگاران محلی و منطقه ای داشته باشیم. 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *