RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

توصیه های مدیران موسسه آرمان به سپرده گذاران

۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۳/۳۱کد خبر: 200589
ایستانیوز:روابط عمومی تعاونی وحدت خبر داد که با توجه به پیش‌آمدهای یک ماهه گذشته مؤسسه اعتباری آرمان (تعاونی وحدت) روز گذشته جلسه‌ای با هدف پاسخگویی به سپرده گذاران با حضور مدیران وحدت در سالن همایش موسسه برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این جلسه که با درخواست نمایندگان سپرده گذاران برگزار شد، مسئولین از روند اقدامات انجام شده از سوی سهامداران و مدیران ، به نمایندگان سپرده گذاران شعب مختلف استان تهران، البرز و … بصورت صریح و شفاف پاسخ دادند.
 
مسئولین ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی سپرده گذاران فهیم تعاونی وحدت، التهابات و تنش های پیش آمده در این مؤسسه و دیگر مؤسسات و بانکها را واکنش های طبیعی جامعه در برابر برنامه و سیاستهای کلی بانک مرکزی در خصوص ادغام ها دانستند، سیاستهایی که در نهایت به نفع بانکها، مؤسسات و بالطبع سپرده گذاران آنها می باشد که بردباری عزیزان سپرده گذار عامل تسریع این مهم میباشد.
 
مدیران وحدت با اشاره به حفظ صیانت و امانتداری سپرده های مردم و نظارت موشکافانه بانک مرکزی، از آنها درخواست کردند صحت اخبار تعاونی وحدت و دیگر مؤسسات و بانکها را در فضای مجازی و کانالهای تلگرامی نامعتبر جستجو نکنند.
 
در ادامه این جلسه بنا به درخواست نمایندگان سپرده گذاران، با سهامداران مجموعه بصورت تلفنی ارتباطی برقرار و آخرین اخبار در اختیار ایشان قرار داده شد. در این مکالمه آقای بازوبندی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشتریان اعلام نمودند با حمایت تمامی مسئولین کشوری و استانی این بحران نیز به روزهای پایانی خود نزدیک شده است و در زمان مناسب طی روزهای آتی تصمیمات اتخاذ شده از طریق رسانه ها سراسری اعلام و به اطلاع عموم خواهد رسید.ایشان به همه سپرده گذاران اطمینان خاطر دادند که با اتخاذ تصمیمات جدید نیز حافظ سپرده های مردم خواهیم بود.
 
در پایان این جلسه مسئولین کمیته بحران ضمن تشکر مجدد از سپرده گذاران محترم و نمایندگان ایشان و با احترام به خواسته به حق آنان در خصوص تعیین تکلیف سپرده ها، عاجزانه از آنها در خواست کردند که با حفظ خونسردی و آرامش خود و جلوگیری از تجمعات در شعب و سرپرستی به بازگشت موسسه به حالت اولیه قبل از بحران کمک نموده تا کارکنان و سهامداران بتوانند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نمایند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:موسسه آرمان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *