RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

توسعه بانکداری الکترونیکی، سرلوحه اقدامات بانک ملی

۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۴کد خبر: 200107
ایستانیوز:با گذشت یک سال و نیم از راه اندازی سامانه «بام» بانک ملی ایران، بیش از یک میلیون نفر به عضویت آن در آمده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، «بام» اکنون به یک سامانه پر مخاطب تبدیل شده و دلیل آن هم کاربردهای فراوانش است. کاربر «بام» تقریبا از حضور در شعبه برای انجام هر عملیات بانکی بی نیاز است.
 دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات سامانه «بام» است.
 کاربر «بام» در هر لحظه که به اینترنت دسترسی داشته باشد، می تواند از دو روش مراجعه به سایت و یا راه اندازی اپلیکیشن، از خدمات آن استفاده کند.
 پیش از این نیز البته بانک ملی ایران خدمات الکترونیکی متنوعی داشته، اما از آنجا که «بام» خدمات منحصر به فرد و جدیدی ارائه کرده، همه توجه ها بر روی آن است.
 کمپین تبلیغاتی بزرگ بانک ملی ایران نیز بر همین موضوع متمرکز شده است. این روزها در رسانه ها، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، نام «بام» مرتب شنیده و دیده می شود.
 مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به همین موضوع می گوید: بانک ملی ایران از دیرباز رویکرد «بانکداری دیجیتالی» داشته، اما در این زمینه تبلیغات چندانی نداشته است. 
به گفته دکتر محمد رضا حسین زاده، سامانه بام دارای خدمات و قابلیت های منحصر به فردی برای مشتریان است.
 وی به ملاقات اخیرش با مدیران نظام بانکی اشاره و اظهار می کند: در آن جلسه بحث شد که اصولا چرا باید یک بانک، این قدر در حوزه فناوری های نوین و دیجیتال سرمایه گذاری کند، اما جالب این بود که مدیران بانک مرکزی اذعان کردند آینده از آن بانکداری الکترونیکی است و اقدام بانک ملی ایران را مورد تشویق قرار دادند.
 مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید می کند که این بانک در حوزه محصولات دیجیتال و الکترونیک، اقدامات تازه ای نیز در دستور کار دارد که به مرور زمان به مشتریان معرفی خواهد شد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بام، بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *