RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

پرفروش‌ترین برند خودروهای لوکس

۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۲/۳۱کد خبر: 198575
ایستانیوز:فروش ماه گذشته‌ی مینی و ب‌ام‌و در چین با افزایش ۳۹ درصدی به ۴۸۸۶۹ دستگاه رسیده و بدین ترتیب این برند باواریایی توانسته دو برند لوکس ساز دیگر یعنی مرسدس بنز و آئودی را کنار بزند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،در همین زمان فروش مرسدس نیز با افزایش 35 درصدی به 47627 دستگاه رسیده و از سویی آئودی با افت فروش 6.9 درصدی مواجه بوده و توانسته 46166 دستگاه از ساخته‌های خود را به دست مشتریان برساند.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از پدال، آئودی مدت‌زمان زیادی پرفروش‌ترین برند لوکس در چین بوده اما هنوز مناقشات این برند با نمایندگی‌ها به دلیل برنامه‌های جدید برای ارائه‌ی شبکه توزیع جدید به پایان نرسیده است. به همین دلیل نمایندگی‌ها از قبول سفارش‌های جدید برای خودروها و تراک های سبک خودداری کرده‌اند.
 
البته که این امر باب میل ب‌ام‌و بوده و فروش آن در چهار ماهه اول سال 2017 با افزایش 18 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده و به 191697 دستگاه رسیده است. به منظور حفظ رتبه‌ی اول، باواریایی ها برنامه‌هایی برای دو برابر کردن ظرفیت تولید در چین و رساندن آن به 600 هزار دستگاه خودروی سبک تا 5 سال آینده دارند. ب‌ام‌و همچنین در نظر دارد تأسیسات مونتاژ خود را برای تولید خودروهای الکتریکی ارتقا دهد.
 
ب‌ام‌و در بازار خودروی چین یک شراکت 50-50 جوینت ونچر با هولدینگ خودروسازی چینی برلیانس دارد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *