RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

پیش بینی دویچه بانک آلمان از قیمت طلا

۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱/۲۶کد خبر: 195258
ایستانیوز:دویچه بانک آلمان در تازه ترین تحلیل خود اعلام کرد، دلار آمریکا همچنان فشار خود بر قیمت جهانی طلا را ادامه خواهد داد ولی تاثیر دلار آمریکا دیگر مانند گذشته چندان چشمگیر نخواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، کارشناسان دویچه بانک آلمان بر این باورند که دلار آمریکا همچنان می تواند فشار خود بر قیمت طلا را حفظ کند ولی تاثیر نوسانات ارزش دلار بر قیمت طلا دیگر مانند گذشته نخواهد بود و نظر برخی کارشناسان اقتصادی در این باره درست نیست.
بر اساس این گزارش 2 تحلیلگر برجسته دویچه بانک در تحلیلی تاکید کردند: طلا نگرانی و ترس کمتری نسبت به نوسانات ارزش دلار آمریکا پیدا کرده است، چرا که دولت ترامپ با کاهش قدرت سیاسی روبرو شده و مقام های فدرال رزرو نیز شاهد به تاخیر افتادن تاثیرات سیاست های محرک مالی در اقتصاد آمریکا هستند. ناکامی دولت ترامپ در اصلاح برنامه بهداشت و بیمه همگانی، می تواند برنامه های مالی و اقتصادی وی را نیز با چالش های جدی روبرو کند.
دویچه بانک افزود: تجزیه و تحلیل های اقتصادی ما نشان می دهد که خطرات نرخ ارز برای طلا طی سال آینده همچنان کاهش خواهد یافت. گرچه ارزش دلار در روزهای گذشته با افزایش نسبی روبرو شده ولی قیمت طلا در این مدت با رشد چشمگیری همراه بوده است.
به نظر می رسد تئوری های اقتصادی درباره رابطه ارزش دلار و قیمت طلا به شدت زیر سئوال رفته است. تحلیلگران اقتصادی به این مساله اشاره کرده اند که در سال 1993 میلادی به ازای هر 5 تا 10 درصد افزایش ارزش دلار، قیمت جهانی طلا با افت 4.14 درصدی روبرو شده است. به ازای افزایش 10 تا 15 درصدی ارزش دلار نیز قیمت طلا با افت 7.33 درصدی همراه بوده است. این بدان معناست که اگر این تئوری را قبول کنیم قیمت طلا تا پایان امسال و سال آینده باید به 1205 دلار و تا پایان 2019 نیز به 1230 دلار برسد.
به نوشته سایت طلا ،ولی دویچه بانک پیش بینی کرده است که قیمت طلا تا پایان سال آینده به 1255 دلار و سال 2019 نیز به 1288 دلار خواهد رسید.به نظر می رسد تنش های سیاسی در عرصه بین المللی و نگرانی های مربوط به اوضاع سیاسی و اقتصادی آمریکا و اروپا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *