RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

هزینه نجومی تبلیغات آنلاین در انگلیس

۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱/۲۴کد خبر: ۱۹۵۲۱۲
ایستانیوز:تبلیغات اینترنتی در انگلیس از مرز ۱۰ میلیارد پوند در سال گذشت.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از گوگل و یوتیوب برای انتشار ویدئوهای تبلیغاتی بهره برده‌اند و شاهد رشد متوسط 17 درصدی در این حوزه در انگلیس بوده‌ایم.
 
به گزارش ایستانیوزبه نقل از خبرآنلاین، روند افزایشی در مقایسه با سال 2007 ادامه داشته و دراین‌بین ویدئوهای تبلیغاتی روی موبایل با رشد 51 درصدی به رقم 3.9 میلیارد پوند رسیده است که نشان می‌دهد کاربران انگلیسی علاقه زیادی به موبایل پیداکرده و بالطبع، شرکت‌های تبلیغاتی از موبایل برای توسعه فعالیت‌های تجاری بهره خوبی برده‌اند.
 
«جیمز چندلر» رئیس بخش تبلیغات اینترنتی انگلیس/IAB می‌گوید کاربران برای تماشای کلیپ، برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی به‌سوی ابزاری مانند موبایل حمله برده‌اند و کمپانی‌های تبلیغاتی نیز با درک این نکته سعی کرده‌اند بودجه بیشتری برای ویدئوهای آنلاین روی موبایل تعریف کنند و به همین خاطر سه چهارم از هزینه 3.9 میلیارد پوندی تبلیغات موبایلی هدف مند بوده است و روی آن برنامه‌ریزی مدت‌دار شده است.
 
«دن بون یان» مدیر ارشد در موسسه PwC که در تهیه این گزارش با IAB همکاری داشته می‌گوید شرکت‌های تبلیغاتی دنبال یافتن راه حل‌های جدید هستند تا برندهای بیشتری را وارد عرصه ویدئوهای تبلیغاتی آنلاین کنند.
 
در حال حاضر به دلایل زیادی بسیاری از تبلیغ‌کنندگان انتشار ویدئوهای تبلیغاتی روی یوتیوب را متوقف کرده‌اند و این در حالی است که هر دقیقه بیش از 400 ساعت ویدئو روی یوتیوب آپلود می‌شود. جالب اینجاست که در سیاست جدید یوتیوب، ویدئوهای تبلیغاتی روی فیلم‌هایی با کمتر از 10 هزار بیننده پخش نمی‌شود و این موضوع باعث شده است تا تبلیغ‌کنندگان اینترنتی دست‌به‌عصا راه بروند.

 

تبلیغات آنلاین انگلیس

 



برچسب‌ها:تبلیغات آنلاین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *