RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تسویه ۲۴ میلیارد تومانی وجه اسمی «سخا ۲»

بانک‌های عامل برای حساب‌های ارزی افزایش می‌یابد

۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹کد خبر: 188021
ایستانیوز:مدیر عامل سمات از تسویه مبلغ اسمی اسناد خزانه کوتاه مدت مرحله دوم در روز جاری خبر داد و گفت: بر اساس موعد تسویه، امروز کل مبلغ ۲۴ میلیارد تومانی وجه اسمی "سخا ۲" تسویه می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه  از پرداخت وجه اسمی اسناد خزانه اسلامی مرحله دوم در روز جاری خبر داد و گفت: با توجه به سررسید اسناد خزانه اسلامی کوتاه مدت مرحله دوم در تاریخ 19 بهمن ماه جاری، امروز مبلغ 24 میلیارد تومان وجه اسمی این اوراق از طریق شبکه سمات برای آن دسته از اشخاصی که اطلاعات ثبتی آنها نزد این شرکت ثبت شده واریز خواهد شد.
 
محمد رضا محسنی ازغندی با بیان اینکه حجم اوراق پذیرش شده در فرابورس در نماد "سخا2" بالغ بر 113 هزار و 28 ورقه به ارزش اسمی هر ورقه یکصد هزار تومانی بوده است، عنوان کرد: 12 میلیارد تومان از وجه اسمی این اوراق طی روز قبل  و یک میلیارد تومان باقیمانده در روز جاری به حساب دارندگان این اوراق واریز می‌شود. به این ترتیب 11 میلیارد تومان باقیمانده از این وجه نیز از طریق بانک ملی پرداخت می شود.
 
وی به صدور کدهای معاملاتی سرمایه‌گذاران خارجی در بازار سرمایه نیز اشاره کرد و افزود: معاملات صورت گرفته از سوی سرمایه‌گذاران خارجی در بازار سرمایه ایران در حد 200 میلیارد تومان است و این در حالی است که اغلب کد های صادر شده در بورس انرژی است که در صورت فعال شدن می‌توانند به تحول این بازار منتهی شود.
 
محسنی درباره ارتباط کارگزاری میان بانک‌های ایرانی و کره جنوبی به منظور حضور سرمایه‌گذاران این کشور در بازار سرمایه ایران گفت: پیش‌تر امکان آماده سازی زیر ساخت‌ها و ساختارهای نرم افزاری با انتخاب بانک ملت به عنوان بانک عامل بین‌المللی جهت افتتاح حساب ارزی برای سرمایه گذاران خارجی تعامل شده بود که برای توسعه و انسجام بیشتر این ساختار از توان بانک ها از جمله بانک سپه، بانک خاورمیانه و سایر بانک های خصوصی استفاده خواهد شد.
 
به گزارش فارس ،وی به تمایل سرمایه گذاران کره ای برای ورود نقدینگی به بازار ایران اشاره کرد و گفت: برای تسهیل انجام عملیات کارگزاری ارزی و تسویه و بازپرداخت اصل و سود سرمایه گذاری و واریز حساب های سرمایه گذاران خارجی از جمله سرمایه گذاران کره جنوبی تلاش می شود که با انسجام بیشتری از توان بانک های خصوصی استفاده کرد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *