RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

استراتژی بیمه ملت در تاسیس شعبه

۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶کد خبر: 187767
ایستانیوز:بیمه ملت که به عنوان تنها شرکت بیمه ای فاقد شعبه است ، ایجاد شعبه را در دستور کار قرار داده و به زودی اولین مرکز شعبه خود را راه اندازی می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،به مناسبت ایام  دهه فجر اولین شعبه بیمه ملت ، در  روز دوشنبه مورخ  18 بهمن ماه  افتتاح می گردد .
بیمه ملت  که به عنوان تنها شرکت بیمه ای فاقد شعبه است ، در راستای گسترش شبکه فروش و تاسیس شعبات که از سوی نهاد نظارتی تکلیف شده ، ایجاد شعبه را در دستور کار قرار داده و به زودی اولین مرکز شعبه خود را راه اندازی می کند.
بر اساس این گزارش پیش از این ابراهیم پور ، مدیر عامل بیمه ملت ، در پاسخ به این سوال که استراتژی بیمه ملت در خصوص ایجاد شعبه چه خواهد بود ، تصریح کرد: ایجاد شعبه دارای مزایای و معایب خود است اگر چه که گسترش شبکه فروش و ایجاد شعبات از سوی نهاد نظارتی تکلیف شده است چرا که بیمه ملت تنها بیمه ای است که شعبه ندارد.
وی به معایب و مزایای فقدان شعبه اشاره کرد و گفت: در بسیاری مواقع  به دلیل نداشتن شعبه برخی مناقصات را از دست می دهیم و یا در زمان خسارت دهی  و ارزیابی خسارت به دلیل فقدان شعبه مشکلاتی ایجاد می شود اما از سوی دیگر نداشتن شعبه سبب شده هزینه های بیمه ملت کاهش یابد چراکه زیر ساختهای آی تی در بیمه ملت بسیار قوی است علاوه براینکه در بسیاری مواقع شعبه به عنوان رغیب برای نماینده محسوب می شود  و گاهی سبب ایجاد مشکلات برای نمایندگان می گردد.
وی افزود: اما زمانیکه مزایا و معایب دارا بودن شعبه را  کنار هم قرار می دهیم به نظر می رسد وجود شعبه از عدم وجود آن بهتر است اما از انجا که ساختار بیمه ملت با سایر شرکتهای بیمه به لحاظ وجود زیر ساختهای فناوری اطلاعات  متفاوت است در این راستا  گام به گام و با ملا حظه جلو  می رویم اما در نهایت ایجاد شعبه جزء برنامه های بیمه ملت خواهد بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *