RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

طی هفته های آینده رونمایی می‌شود؛

بسته حمایتی تامین اجتماعی برای بخش‌خصوصی

۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۶کد خبر: 187070
ایستانیوز:یک مقام مسئول گفت: بسته حمایتی سازمان تامین اجتماعی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان تا چند هفته آینده ارائه می شود و با اجرای آن بیش از ۹۰ درصد مشکلات این گروه مرتفع خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) به نقل از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، محسن بهرامی ارض‌اقدس، رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران با اشاره به اینکه برخی از اهداف و برنامه‌های این کمیسیون در سال جاری به نتیجه رسید، افزود: موضوع تک‌نرخی شدن ارز و اصرار اتاق بازرگانی بر اجرای آن از سوی دولت، بارها از سوی کمیسیون مورد بررسی و گفتمان قرار گرفت و امروز شاهد آن هستیم که بر سر این مساله به هم‌آوایی میان تمامی حوزه‌های بخش‌خصوصی دست یافته‌ایم و این اتفاق باعث شده است که دولت نیز خود را به این هم‌نوایی با بخش‌خصوصی نزدیک کند.
 
وی با بیان اینکه پیگیری الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی، یکی از برنامه‌های کاری این کمیسیون طی سال جاری بود، افزود: به دلیل چالش‌های بین‌المللی که کشور طی چند سال اخیر با آن مواجه بود، در این زمینه نتوانستیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم اما با توجه به رفع تحریم‌ها و اجرای برجام، این مهم باید جزو پیگیری در سال آینده قرار بگیرد.
 
بهرامی ارض‌اقدس در همین زمینه با اشاره به اینکه موضوع الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی از سوی دولت یازدهم نیز مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: در زمینه الحاق ایران به این سازمان بین‌المللی، نزدیک به ۷۰ کشور با امضای طوماری، از رئیس سازمان تجارت جهانی خواسته‌اند ورود ایران به این نهاد بین‌المللی تسهیل شود.
 
بسته حمایتی تامین اجتماعی برای بخش‌خصوصی
 
همچنین ولی‌اله افخمی‌راد، معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تامین اجتماعی و از اعضای کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران یکی از اولویت‌های ضروری این کمیسیون برای پیگیری در سال آینده را تعامل هرچه بیشتر با دولت و دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.
 
به گفته وی، دستگاه‌های دولتی مرتبط با حوزه تجارت و صادرات باید از کم‌وکیف برنامه‌ها و راهکارهای ارائه شده از سوی کمیسیون‌های اتاق تهران مطلع شوند و در مشورت و هم‌فکری با این بخش‌ها، دستورالعمل‌های اجرایی برای بهبود کسب وکار در حوزه تجارت تببین شود.
 
افخمی‌راد همچنین در این نشست از تدوین بسته حمایتی سازمان تامین اجتماعی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان خبر داد و افزود: طی چند هفته آینده، این بسته حمایتی که با اجرای آن بیش از ۹۰ درصد مشکلات واحدهای تولیدی و تجاری رفع می‌شود، ارائه خواهد شد. به گفته وی، این بسته حمایتی در برگیرنده حل مشکلات و موانعی است که بخش‌خصوصی و سازمان تامین اجتماعی طی سال‌های اخیر بر سر آن چالش داشتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *