RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

طرح بیمه های آتش سوزی در بیمه ملت

۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۵کد خبر: 186952
ایستانیوز:رخداد فاجعه آمیز ساختمان پلاسکو نبود سیستم مدیریتی را در بسیاری از جوانب روشن ساخت. یکی از این جنبه ها، عدم توجه به ریسک های موجود و بروز وقایعی بر اثر خسارت ناشى از خطرهاى گوناگون از جمله وقوع حریق یا آتش‏سوزى به اموال و بنای ساختمان است. وسیله حرارتى براى تولید گرما یا پختن غذا، اتصالى برق، معیوب بودن وسیله برقى و آتش‏بازى کودکان شایع‏ترین علت‏هاى شعله‏ور شدن آتش در ساختمان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،از بروز حوادث نمی توان جلوگیری کرد؛ حوادثی که در یک لحظه می تواند سرنوشت افراد را برای همیشه تغییر دهد ولی با انجام اقداماتی می توان از بروز برخی از آنها پیشگیری و یا پس از وقوع حوادث، خسارت های ناشی از آنها را تعدیل کرد و تخفیف داد.
بر این اساس، بیمه ملت محصولات بیمه های آتش سوزی خود را در قالب دو طرح بیمه آتش سوزی "بیمه همراه کسب و کار" و "بیمه جامع مدیران و ساختمان" مخصوص مشاغل، اصناف و مجتمع های مسکونی و اداری تکمیل نموده است.  طرح "بیمه همراه کسب و کار ملت" مخصوص واحدهای تجاری و اصناف، شامل بیمه آتش سوزی، حوادث و مسئولیت و طرح "بیمه جامع مدیران و ساختمان" مخصوص برج ها، مجتمع ها و آپارتمانها مسکونی و اداری شامل بیمه آتش سوزی و مسئولیت راه اندازی و برای ارائه خدمات به مشتریان و بیمه گذاران محترم با پوشش های مناسب و نرخ های رقابتی آماده خدمت رسانی می باشد.
خاطرنشان می سازد، در طرح "بیمه همراه کسب و کار" خسارتهای ناشی از حریق، صاعقه و انفجار،  زلزله و آتشفشان،  هزینه اجاره اسکان موقت بیمه گذار در اثر وقوع حریق، صاعقه و انفجار، مسئولیت مالی و جانی در قبال اشخاص ثالث در برابر خطر حریق و انفجار، غرامت فوت و نقص عضو و از کارافتادگی دائم و هزینه پزشکی ناشی از حریق، صاعقه و انفجار را حداکثر تا سقف تعهدات مندرج در قرارداد بیمه، قابل جبران است و در طرح "بیمه جامع مدیران و ساختمان" خسارتهای ناشی از  حریق، صاعقه و انفجار و مسئولیت "مالی و جانی" مدیریت ساختمان در قبال اشخاص ثالث در برابر خطر حریق و انفجار، حداکثر تا سقف تعهدات مندرج در قرارداد بیمه قابل جبران خواهد بود و چنانچه در نتیجه وقوع حوادث فوق، خسارتهای جانی و مالی به افراد ثالث وارد آید و موجب مسئولیت هیات مدیره ساختمان (بیمه گذار) گردد، بیمه گر تا سقف تعهدات مندرج در این بیمه نامه و رعایت کلیه قوانین و مقررات بیمه ای نسبت به جبران خسارت اقدام می نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های سراسرکشور مراجعه یا با شماره تلفن 85333 (مرکز ارتباط با مشتریان) تماس حاصل نمایید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *