RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲ نیروی کاهنده قیمت دلار

صدک بندی یارانه‌ها سقف دریافت وام شد

رشد ۲۴.۹ درصدی تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

صندوق تامین خسارت‌های بدنی تکلیف قانونی برای اصلاح نقاط حادثه خیز ندارد

منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه مدیر عامل وروابط عمومی صندوق کارآفرینی امید شد

جواب خاندوزی به همتی؛ تحلیل‌های هوخشتره‌ای!

چگونه چک دیجیتال بگیریم؟

در سال ۱۴۰۲ چقدر وام پرداخت شده است؟

روش دریافت وام با سود کم از امید بانک سپه

فریز قیمت دلار

وام اشتغال ۱۵۰میلیون تا ۴ میلیارد شد

استراتژی‌های ۱۴۰۳ بانک کارآفرین ابلاغ شد

انتقاد دبیرکل سندیکا از وضع "عوارض تحمیلی" و "غیرمرتبط" بر صنعت بیمه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه و صندوق‌های تابعه وزارت کار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی در بانک مسکن

عرضه بیمه عمروزندگی آسیا با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت

نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها بر حسب چهار هاب منطقه‌ای در اسفند ماه ۱۴۰۲

سوزاندن ۳ هزار میلیارد تومان پول

۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۴کد خبر: 360480
ایستانیوز: بیش از ۳ هزار میلیارد تومان هزینه برای رقابت با اپلیکیشن هایی مثل واتس اپ و تلگرام؛ هزینه ای که نتیجه هم نداده است. به جز اجبار برخی دستگاههای دولتی برای ارئه خدمات آنهم صرفا بر روی پیام رسان های داخلی، تقریبا هیچ کس داوطلبانه ایتا و بله یا روبیکا را روی گوشی خود نصب نکرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، یکسال بعد از اجبار و اصرار برای مهاجرت مردم به پیام رسانی داخلی، حالا نتایج از شکست کامل این طرح خبر می دهد. تازه‌ترین نظرسنجی «ایسپا» نشان می‌دهد میزان استفاده از سایر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی کمتر از ۷درصد است و همچنان بیشترین استفاده مردم از پیام رسان های خارجی است.
گزارش ها بیانگر آن است که تنها دانشجویان و دانش‌آموزان به «اجبار» از پیام‌رسان داخلی ایتا استفاده می‌کنند. مطابق با نتایج آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی ایسپا، از میان پیام‌رسان‌های داخلی ۲۵.۲ درصد افراد از «ایتا»، ۲۴.۱ درصد از «روبیکا» و ۸.۷ درصد هم از «بله» استفاده می‌کنند.
 
مطابق گزارش « ایسپا»از اسفند ۱۴۰۱ تاکنون، میزان استفاده از رسانه‌های اجتماعی داخلی مثل روبیکا و ایتا تغییر قابل‌توجهی نداشته است.
 
کیوان نقره‌کار کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص ناکامی دولت برای ترغیب به استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی به «جهان‌صنعت» می گوید: کارشناسان پیشتر هشدار دادند که ارائه خدمات بین‌المللی به شکل بومی امکان‌پذیر نیست و نه تنها مورد استقبال قرار نمی‌گیرد باکه هزینه‌های مستقیم و غیر‌مستقیم بسیار سنگینی که نتیجه‌ای جز شکست ندارد، در پی خواهد داشت و حالا آمار عدم‌استقبال در این نظرسنجی صحت این پیش بینی ها را روشن کرده است.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *