RSS
امروز جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲ نیروی کاهنده قیمت دلار

صدک بندی یارانه‌ها سقف دریافت وام شد

رشد ۲۴.۹ درصدی تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

صندوق تامین خسارت‌های بدنی تکلیف قانونی برای اصلاح نقاط حادثه خیز ندارد

منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه مدیر عامل وروابط عمومی صندوق کارآفرینی امید شد

جواب خاندوزی به همتی؛ تحلیل‌های هوخشتره‌ای!

چگونه چک دیجیتال بگیریم؟

در سال ۱۴۰۲ چقدر وام پرداخت شده است؟

روش دریافت وام با سود کم از امید بانک سپه

فریز قیمت دلار

وام اشتغال ۱۵۰میلیون تا ۴ میلیارد شد

استراتژی‌های ۱۴۰۳ بانک کارآفرین ابلاغ شد

انتقاد دبیرکل سندیکا از وضع "عوارض تحمیلی" و "غیرمرتبط" بر صنعت بیمه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه و صندوق‌های تابعه وزارت کار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی در بانک مسکن

عرضه بیمه عمروزندگی آسیا با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت

نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها بر حسب چهار هاب منطقه‌ای در اسفند ماه ۱۴۰۲

یکپارچی تماس در جغرافیایی مشتری‌مداری بیمه تعاون با “۱۶۰۲”

۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹کد خبر: 359390
ایستانیوز:در فرایند جذب مخاطب هرچند مرز میان تبلیغات رنگارنگ و مشتری مداری نزدیک و باریک است، ولیکن از آنجا که تفکر هدایت‌گر هریک ریشه در خط و مشی کاملا متفاوت دارد، واکنش افراد نیز دو سویه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از باشگاه بیمه گران، در فرایند جذب مخاطب هرچند مرز میان تبلیغات رنگارنگ و مشتری مداری نزدیک و باریک است، ولیکن از آنجا که تفکر هدایت‌گر هریک ریشه در خط و مشی کاملا متفاوت دارد، واکنش افراد نیز دو سویه است.
 
وقتی مشتریان در نتیجه برخورد محترمانه و دریافت پاسخ‌هایی از سر احترام و اهمیت، جذب سازمان، شرکت و هر ارگانی شوند علاوه بر وفاداری و دلبستگی طولانی مدت، نسبت به آن مجموعه تعصب و حساسیت خاصی خواهند داشت. اینجاست که حتی بدون تبلیغات با وعده‌های جذاب در کنار سازمان مانده و در صورت بروز مشکلات همچنان اتصال خود را حفظ می‌کنند.
مشتری مداری از اصول مهم رفتار سازمانی است که تیم مدیرتی بیمه تعاون به سکانداری یونس مظلومی، با ارائه طرح‌ها و ایده‌های متفاوت نشان داده‌اند ضمن اشراف به این مقوله بر رضایت مندی مشتریان اهمیتی خاص قائلند. برقراری تماس با شماره چهار رقمی “1602”، یکی از آن اقداماتی است که شرکت در راستای تحقق سیاست مشتری‌مداری و با هدف تسهیل دسترسی مشتریان و پاسخ‌گویی آسان‌تر و سرعت عمل بیشتر در ارائه خدمات، مدتی است که راه اندازی کرده و زنگ می‌خورد.
 
تماس بی پاسخ؛ صفر
در این امکان، رهایی از دنیای شلوغ شماره‌های تماس و بسنده کردن به 4 رقم “1602”، علاوه برسهولت ارتباط‌گیری به خاطر سپردن را نیز ممکن کرده است. همچنین فراهم بودن گستردگی دامنه تماس از طریق همه اپراتورهای داخلی و همراه بدون گرفتن کد، علاوه بر صرفه جویی در زمان مخاطبان، از قطعیت اتصال به بیمه تعاون با تعدد گزینه‌های پیش رو حکایت دارد.
انسجام دسترسی مشتریان و مخاطبان از جای‌جای جغرافیای زیبا و پهناور کشور به بیمه تعاون تنها با یک سیم و خط برای طرح سوالات، ارائه پیشنهادات، نظرات و شکایات وکسب اطلاع از جدیدترین خدمات، چنان پایه گذاری شده که گوی همه ایران سرای مشتریان بیمه تعاون است.
 
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *