RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

افتتاح سامانه مدیریت یکپارچه کارت “می‌کارت”

۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۷/۸کد خبر: 355520
ایستانیوز:سامانه مدیریت یکپارچه کارت “می‌کارت”، توسط دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این سامانه در راستای صدور آنی همراه کارت و با هدف تسهیل در این مهم، در شعبه مرکزی بانک رفاه کارگران استان یزد به بهره‌برداری رسید.
 
بر اساس این گزارش، کوتاه شدن زمان صدور همراه کارت، امکان صدور در تمامی ایستگاه‌های کاری در سطح شعب و… از جمله مزیت‌های راه‌اندازی این سامانه است.
 
پیش از این برای صدور همراه کارت الزام به درج اطلاعات و حضور کاربر شعبه در سامانه‌های مختلف بود که با راه‌اندازی سامانه مدیریت یکپارچه کارت(می‌کارت)، این مهم تسهیل و صرفا از طریق یک سامانه انجام می‌شود.
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در مراسم آغاز به کار این سامانه، گفت: در حال حاضر این سامانه به صورت پایلوت در شعبه مرکزی یزد راه‌اندازی شده است و با اجرای آزمایشی آن و رفع ایرادات احتمالی، به سایر شعب گسترش خواهد یافت.
 
دکتر اسماعیل للـه گانی بر ضرورت توسعه خدمات دیجیتال در بانک رفاه کارگران تاکید کرد و گفت: بدون شک با توسعه این خدمات و اختصاصی‌سازی آنها، سبد محصولات بانک ارتقاء و ارائه خدمات بهینه و متمایز به مشتریان، افزایش می‌یابد.
 
وی تصریح کرد: بر اساس هدفگذاری صورت گرفته در حوزه خدمات الکترونیک و در راستای ایجاد نظام نوین بانکداری، ایجاد اکوسیستم بانکداری دیجیتال در بانک رفاه کارگران طراحی شده است و به شکل روزافزونی در حال ارتقاء است به گونه‌ای که این بانک در حال حاضر یکی از بانک‌های پیشرو در این زمینه است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *