RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

وبصادر ۱۰۸ درصد بیش از هدف، درآمد کسب کرد

۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۳/۳۰کد خبر: 351880
ایستانیوز: درآمد حاصل از فروش املاک مازاد بانک صادرات برای سال گذشته، ۴.۷۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که این بانک با درآمد تقریبی ۹.۷۷۷ میلیارد ریال حاصل از فروش املاک مازاد، ۲۰۸ درصد هدف را در این شاخص محقق کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک صادرات ایران موفق شد در سال گذشته رتبه دوم نظام بانکی را در فروش املاک مازاد از لحاظ مبلغ ثمن معامله به خود اختصاص دهد.
 
بانک صادرات که با نماد وبصادر و سرمایه بالغ بر 175 هزار میلیارد ریال در بازار سرمایه کشور فعال است، در سال گذشته بالغ بر 13 هزار میلیارد ریال از اقساط فروش املاک واگذار شده را وصول کرد.
 
بر اساس این گزارش، 59 درصد مازاد بر هدف تعیین شده در فروش املاک مازاد شبکه وبصادر محقق شده و 281 رقبه ملک به مبلغ بالغ بر 12.202میلیارد ریال به فروش رفته که باعث تحقق 108 درصد بیش از هدف تعیین شده در بخش درآمد حاصل از فروش املاک مازاد شده است.
 
بر این اساس، در سال قبل 109 مزایده برای فروش و ساماندهی املاک مازاد بانک صادرات ایران برگزار شده که در این مزایده ها 618 ملک مازاده روی میز فروش رفته و از این تعداد 281 ملک به ارزش 12.202 میلیارد ریال فروخته شده است.
 
این گزارش حاکی است، در حالی که هدف تعیین شده در بخش فروش املاک مازاد وبصادر برای سال 1401، 7.653 میلیارد ریال بوده، این بانک با فروشی بالغ بر 12.202 میلیارد ریال، به 159 درصد هدف پیش بینی شده دست یافته است.
 
در عین حال، درآمد حاصل از فروش املاک مازاد برای سال گذشته، 4.700 میلیارد ریال پیش بینی شده که بانک صادرات با درآمد تقریبی 9.777 میلیارد ریال حاصل از فروش املاک مازاد، 208 درصد هدف را در این شاخص محقق کرده است.
 
در همین حال، وبصادر برای سال 1402 نیز اهدافی را در زمینه فروش املاک مازاد خود تعیین و ابلاغ کرده که بر این اساس، 398 ملک قابل فروش مشخص شده که ارزش دفتری به اضافه حساب وثایق آنها بالغ بر 8.505 میلیارد ریال تعیین شده است.
 
بانک صادرات ایران برنامه هایی را نیز برای سال جاری در این بخش تدوین کرده که از مهم ترین آنها هدفگذاری برای تحقق بخش درآمد حاصل از فروش املاک مازاد در سال 1402،  تجدید ارزیابی دارایی های ثابت املاک سطح شبکه از 25 اردیبهشت ماه 1402 به تعداد 2526 رقبه، پیگیری تعیین تکلیف مطالبات تسهیلاتی از شهرداری تهران و ایجاد ارتباط موثر با آن سازمان برای پرداخت و تسویه
 
بدهی های قانونی شهرداری از محل مطالبات مزبور، پیگیری تعیین تکلیف مطالبات بانک از بانک سپه (بدهی تعاونی منحله ثامن الائمه) و افزایش بهره وری و کنترل های داخلی شامل ارتقا و بهینه سازی سامانه اموال منقول و بازنویسی سیستم جامع تدارکات است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:وبصادر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *