RSS
امروز یکشنبه ، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیش بینی ۱۷ تحلیلگر از بازار طلای پیش رو

پیش‌بینی مهم رییس اتحادیه املاک از قیمت مسکن

نشست تخصصی «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی»برگزار می‌شود

۵پیش بینی از تورم تا پایان سال جاری

تقدیر از نمایندگان نوآور و برترفروش بیمه پاسارگاد

بانک کارآفرین تسهیلات ۳ میلیارد ریالی خرید کالا می‌دهد

اعلام اسامی برندگان نهمین دوره قرعه‌کشی طرح ارمغان بانک رفاه

سفر استانی مدیران ارشد بانک ایران زمین به هرمزگان

اعطای ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره تسهیلات به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه

امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با تاپیکو

جزئیات مبلغ ، اقساط و سود وام مستاجران

زمان واریز ۳ یارانه‌ اعلام شد

نفت داریم ولی پول توسعه نداریم

قیمت بیت‌کوین به ۱۵۰هزار دلار می‌رسد

کلیات طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی تصویب شد

راهبرد بیمه البرز مشارکت دادن مردم در طرح های بیمه ای تولید محور است

پیشتازی بانک شهر در حمایت از پروژه های شهری

اعلام جزییات احکام حقوقی ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی

بانک‌ها شنبه‌ها تعطیل نشدند

انتخاب هوشمندانه بیمه پاسارگاد برای مدیریت روابط عمومی

برگزاری مراسم تجلیل از نمایندگان برتر بیمه کوثر

اهداف فصل نوین مدیریتی بیمه تجارت‌نو چگونه محقق شد؟

شرایط فروش ارز به زائران حج تمتع اعلام شد

انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی یک موسسه

مبلغ جریمه مالیاتی بانک‌هایی که وام مسکن ندادند

ارز دیجیتال آینده‌دار در بازار کریپتو

۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴کد خبر: 349218
ایستانیوز: ارزهای دیجیتال را می‌توان بر اساس پارامترهایی مانند نرخ رشد قیمت، نرخ کاهش ارزش، میزان تسلط آن‌ها بر شبکه‌های اجتماعی و غیره نیز رتبه‌بندی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این مطلب، قصد داریم به معرفی سه ارز دیجیتال بپردازیم که بر اساس تازه‌ترین پیشرفت‌ها و تحولات، میزان تسلط اجتماعی بر اساس داده‌های موسسه‌ی سانتیمنت، عملکرد کلی و غیره می‌توانند بسیار آینده‌دار باشند.
 
در میان این سه ارز دیجیتال، آپتیمیزم (OP) در رتبه‌ی اول قرار دارد. سپس، جی‌ام‌ایکس (GMX) و استکس (STX) در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
آپتیمیزم (OP)
 
آپتیمیزم (OP) یک بلاک چین لایه دو در شبکه‌ی اتریوم (ETH) است. آپتیمیزم به عنوان یک راهکار لایه دو برای رفع مشکلات مقیاس‌پذیری، سرعت پایین تراکنش‌ها، و کارمزدهای بالا از روش خاصی استفاده می‌کند. شبکه‌ی آپتیمیزم تمام تراکنش‌ها را در یک مجموعه‌ی فشرده جمع‌آوری و به شبکه‌ی اتریوم ارسال می‌کند.
 
در این روش، فرض بر این است تمام داده‌ها و تراکنش‌هایی که به توسط ولیدیتورها تایید می‌شوند، درست هستند. به همین دلیل نیز نام این شبکه آپتیمیزم به معنی «خوش‌بینی» است.
 
طبق تخمین‌ها، شبکه‌ی آپتیمیزم طی دو سال گذشته مجموعا ۲.۶۹ میلیارد دلار در هزینه‌های کاربران صرفه‌جویی کرده است. همچنین، از لحاظ زمانی، این شبکه مجموعا به اندازه‌ی ۱۵.۸ سال در زمان انتظار کاربران برای تایید تراکنش‌ها نیز صرفه‌جویی کرده است.
 
کارشناسان به آینده‌ی آپتیمیزم خوش‌بین هستند. مسئولان این شبکه طرح‌هایی دارند که با اجرای آن‌ها در آینده سطح غیرمتمرکزسازی، حاکمیت و امنیت شبکه تقویت خواهد شد.
 
ارزش کل بازار آپتیمیزم هم‌اکنون ۷۸۹,۵۱۶,۱۳۸ دلار است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش کل بازار در سایت کوین مارکت کپ، آپتیمیزم یک رتبه پایین‌تر از هیوبی توکن (HT) و یک رتبه بالاتر از راکت پول (RPL) در جایگاه شصت و سوم قرار دارد.
جی‌ام‌ایکس (GMX)
 
جی‌ام‌ایکس (GMX) یک صرافی غیرمتمرکز است که ارزهای دیجیتال برتر بازار را در فهرست خود قرار داده است. این صرافی دارای دو توکن است: جی‌ام‌ایکس (GMX) و جی‌ال‌پی (GLP).
 
توکن جی‌ام‌ایکس یک توکن کاربردی و حاکمیتی است.
 
یکی از نکته‌های جالب درباره‌ی توکن جی‌ام‌ایکس این است که بر اساس داده‌های آن‌چین موسسه‌ی سانتیمنت، کیف‌‌های پول‌ حاوی ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون جی‌ام‌ایکس از زمان فروپاشی صرافی اف‌تی‌ایکس تاکنون، مجموعا ۱۰ میلیون توکن به ارزش حدود ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده‌اند.
 
به این ترتیب، به نظر نمی‌رسد که قدرت خرید آن‌ها کاهش یابد!
 
هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب، جی‌ام‌ایکس (GMX) با ۰.۷۰ درصد کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۶۸.۹۵ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات این توکن هم‌اکنون با ۴۱.۲۶ درصد کاهش به رقم ۳۶,۸۶۳,۴۶۲ دلار رسیده است.
 
ارزش کل بازار جی‌ام‌ایکس در حال حاضر ۵۸۷,۰۶۵,۱۹۸ دلار است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش کل بازار، جی‌امی‌ایکس یک رتبه پایین‌تر از جمینی دلار (GUSD) و یک رتبه بالاتر از تراست والت توکن (TWT) در جایگاه هفتاد و هشتم قرار دارد.
استکس (STX)
 
استکس (STX) یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین بیت کوین برای قراردادهای هوشمند است که برنامه‌های غیرمتمرکز را قادر می‌سازد به روش کاملا غیرمتمرکز از بیت کوین به عنوان دارایی مورد نیاز خود استفاده کنند.
 
به علاوه، از این پلتفرم می‌توان برای تسویه‌ی تراکنش‌ها در بلاک چین بیت کوین استفاده کرد. همچنین، استکس امکان ساخت اپلیکیشن‌های قدرتمند و ایمن را در بلاک چین بیت کوین فراهم می‌کند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *