RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

نمایشگاه تهران مُدکس تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی بیمه تعاون

۱۳:۳ - ۱۴۰۰/۷/۱۷کد خبر: 327542
ایستانیوز: نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک طراحی، مد، لباس و صنایع وابسته تحت پوشش کامل بیمه مسئولیت مدنی بیمه تعاون قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک طراحی، مد، لباس و صنایع وابسته (تهران مدکس 1400) با حضور بیمه تعاون برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که از 20 الی 23 مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می شود تحت پوشش کامل بیمه مسئولیت مدنی بیمه تعاون نیز خواهد بود.
شایان ذکر است که این نمایشگاه بزرگترین رویداد پوشاک از طراحی و ایده‌پردازی تا رسیدن محصول به دست مصرف‌کننده بوده و از اهداف آن می توان به ارائه آخرین توانمندیها و فناوریها در زنجیره صنعت ارزش پوشاک، مد، طراحی، ماشین‌آلات و تجهیزات نگاه ویژه به طراحی و ارزش‌های بومی و ملی کشور در هویت و پوشش اقوام، نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه‌ای و صادرات محصولات تولیدی به ایران با توجه به کیفیت و استانداردهای ایران، ارائه تکنولوژی و فناوری‌های نوین، ایجاد گسترش و همکاری‌های مشترک در سطح بین‌المللی و آینده‌پژوهی در صنعت پوشاک اشاره کرد.
این رخداد، یکی از مهمترین برنامه‌های راهبردی حوزه پوشاک در سالهای اخیر بوده و توجه به صادرات و توسعه اقتصادی کارآفرینان پوشاک، نمایش توانمندی‌ و تخصص طراحان و تولیدکنندگان، حمایت از استارتاپها و فناوری‌های جدید، توسعه ارتباطات دانشگاه با صنف و صنعت پوشاک، آینده‌ پژوهشی و ساختارهای توسعه برندهای ملی پوشاک از اهداف راهبردی آن به شمار می رود.
نمایشگاه تهران مدکس از 20 تا 23 مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان از ساعت 10 صبح الی 17 می‌توانند به نمایشگاه مراجعه کنند.
 
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *