RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

شایعه آمازون تا تحولات بایننس

اهرم های نوسان در بازار رمزارز

۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۵/۱۰کد خبر: 322688
ایستانیوز:پیشتر کاربران بدون احراز هویت می توانستند در اکانت های بایننس نزدیک به ۲ بیت کوین یا ۷۷ هزار ۶۶۱ دلار برداشت کنند اما اکنون میزان برداشت روزانه کمتر از ۰.۰۶ بیت کوین است که به زحمت به ۲.۳۲۹ دلار می رسد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، چرخش شایعه ای در آغاز هفته جاری، بازار ارزهای دیجیتال را تکان داد. شایعه می گفت آمازون برای پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قابل معامله در مبادلات خود برنامه ریزی کرده است. این شایعه زمانی شکل گرفت که آمازون، در 22 جولای برای یک موقعیت شغلی اعلام نیاز کرد. موقعیت شغلی مربوط به ارزهای دیجیتال و محصولات بلاکچین.
 
به گزارش کوین گراف، چهار روز بعد، یک منبع آگاه از آمازون، در گفت وگو با روزنامه کسب وکار لندن اعلام کرد آمازون، غول تجارت الکترونیک جهان برای پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قابل مبادله در پرداخت ها تا پایان سال 2021، برنامه ریزی کرده است. این منبع آگاه گفت: «این فقط یک تصمیم هیجانی برای ارائه راه حل های پرداخت در آینده نیست. این بخشی از مکانیزم های کاری آمازون در آینده است».
 
با انتشار این شایعه، ارزش بیت کوین در کمتر از یک ساعت 15 درصد بیشتر شد. روزنامه نگار چینی، کالین وو، این رشد را به برنامه آمازون نسبت داد اما دو روز بعد، وقتی آمازون خبر را تکذیب و آن را شایعه دانست، مشخص شد تا چه اندازه، اظهارنظر این منبع ناشناس، اشتباه بوده است. آمازون اعلام کرد با وجود همه گمانه زنی ها این شرکت برنامه ای برای استفاده از ارزهای رمزنگاری شده تدارک ندیده است.
 
اکنون بازار بیشتر متاثر از تحولات اقتصادی آمریکا و تغییر رویه ها در بایننس است. سرمایه گذاران بیت کوین خریدهای 120 میلیارد دلاری اوراق در آمریکا را به عنوان یک عامل اثرگذار بر  رشد قیمت بیت کوین به طور دائم رصد می کنند.
 
در 29 جولای قیمت بیت کوین به بیش از 40 هزار دلار رسید. درست یک روز پس از اینکه فدرال رزرو اعلام کرد به پایان برنامه ریزی هایش برای خرید اوراق خزانه و بهادار که زمینه رونق اقتصاد ایالات متحده آمریکا را فراهم می کند، نزدیک شده است. رشد ارزش بیت کوین درحالیکه با قیمت 41 هزار دلار معامله می شد، پس از انتشار بیانیه سیاستگذاری فدرال رزرو درباره بازارها، متوقف شد.
 
هم چنین بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، بیش از همیشه به مقررات نظارتی کشورها تن می دهد که این می تواند، وضعیت بازار در آینده را تغییر دهد. در آخرین تلاش برای تعامل بایننس و نهادهای نظارتی بین المللی، این صرافی دیجیتال اعلام کرد برای احراز هویت معامله گران، سیستم های تازه ای را در نظر گرفته است. پیشتر کاربران بدون احراز هویت می توانستند در اکانت های بایننس نزدیک به 2 بیت کوین یا 77 هزار 661 دلار برداشت کنند اما اکنون میزان برداشت روزانه کمتر از 0.06 بیت کوین است که به زحمت به 2.329 دلار می رسد.
 
 
 
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *