RSS
امروز جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲ نیروی کاهنده قیمت دلار

صدک بندی یارانه‌ها سقف دریافت وام شد

رشد ۲۴.۹ درصدی تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

صندوق تامین خسارت‌های بدنی تکلیف قانونی برای اصلاح نقاط حادثه خیز ندارد

منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه مدیر عامل وروابط عمومی صندوق کارآفرینی امید شد

جواب خاندوزی به همتی؛ تحلیل‌های هوخشتره‌ای!

چگونه چک دیجیتال بگیریم؟

در سال ۱۴۰۲ چقدر وام پرداخت شده است؟

روش دریافت وام با سود کم از امید بانک سپه

فریز قیمت دلار

وام اشتغال ۱۵۰میلیون تا ۴ میلیارد شد

استراتژی‌های ۱۴۰۳ بانک کارآفرین ابلاغ شد

انتقاد دبیرکل سندیکا از وضع "عوارض تحمیلی" و "غیرمرتبط" بر صنعت بیمه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه و صندوق‌های تابعه وزارت کار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی در بانک مسکن

عرضه بیمه عمروزندگی آسیا با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت

نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها بر حسب چهار هاب منطقه‌ای در اسفند ماه ۱۴۰۲

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران :

آینده شرکت بیمه آسیا شفاف، خوب و روشن است

۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۵/۵کد خبر: 322545
ایستانیوز: دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران: مدیرعامل بیمه آسیا با همراهی هیأت مدیره پرتوان، کارهای بسیار خوبی را رقم زده و آینده شفاف، خوب و روشنی را ترسیم کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در دیدار با مسعود بادین،نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا به مناسبت شصت و دومین سالگرد تأسیس این شرکت، در یک مصاحبه اختصاصی با بخش خبر روابط عمومی بیمه آسیا ضمن تبریک سالروز تاسیس بیمه آسیا وموفقیت های روزافزون این شرکت، گفت: وضعیت بیمه آسیا رو به توسعه و پیشرفت است و عامل مهم مدیریت، نقش بسیار موثری در این خصوص داشته است. در مدیریت نوین، هدایت و رهبری هر سازمان  به عنوان یکی از شاخص های موثر، اهمیت ویژه ای دارد که مدیرعامل بیمه آسیا کفایت این نوع مدیریت را به اثبات رسانده است. 
 
 دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به برنامه های مدون بیمه آسیا و اهمیت آموزش برای این شرکت بیمه ای، اظهار داشت: صمیمیت، همدلی و تعامل ارزشمند در  درون بیمه آسیا نشان می دهد که مدیرعامل آن یک مدیر توانمند بومی و تعاملی است.
 
 وی افزود: یک شرکت بیمه ای که درصد شکایت های مردمی در آن پایین است و خسارت ها را به موقع پرداخت می کند و همچنین دارای نسبت خسارت مناسب است، شرکتی در سطح عالی ارزیابی می شود که در بیمه آسیا این اتفاق میمون رخ داده است.
 
 دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران با تأکید بر تلاش و تعامل  مدیریت ارشد، کارکنان و شبکه فروش، در بیمه آسیا اظهار داشت: این فرآیند موجب می شود که تمامی ذینفعان، سود ببرند و در نهایت، آرامش به عنوان هدیه صنعت بیمه به مردم و بیمه گذاران اعطا شود.
 
 دکتر کریمی با تقدیر از نیروی انسانی کارآمد و شفافیت بسیار خوب بیمه آسیا در عملیات بیمه گری و مالی، گفت: بیمه آسیا این هنر والا را دارد که نیروهای خود را پرورش و توانمند سازد و از نیروهای شرکت های دیگر استفاده نکند.
 
 وی با تأکید بر تلاش بی وقفه مسعود بادین، مدیرعامل بیمه آسیا در انجام امور شرکت، وی را یکی از افراد موثر در هیأت رئیسه سندیکا بیمه گران ایران و شورای عمومی آن برشمرد که می بایست قدر آن را دانست.
 
 دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، با اشاره به نگاه بیرونی سندیکا به این شرکت، بیان داشت: بیمه آسیا یکی از شرکت های با ظرفیت بالاست که ریسک های بزرگی را پذیرفته و عملکرد بسیار خوبی داشته است.
 
 وی با تأکید بر نقش بسیار مهم مدیریت ریسک در شرکت های بیمه و توفیق شرکت ها در این زمینه، اظهار داشت: بیمه آسیا به عنوان یکی از شرکت های موفق در مدیریت ریسک در صدر جدول شرکت های بیمه است و آرزوی بهترین ها را برای این شرکت خوب بیمه ای دارم.
 
 دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در پایان بر پشتیبانی سندیکای بیمه گران از شرکت های بیمه ای، گفت: امیدواریم با برچیده شدن بیماری منحوس کرونا، خدمات صنعت بیمه در جهت کارهای توسعه ای، سرمایه گذاری و پشتیبانی برای تقویت اقتصاد ملی، سوق داده شود.
 



برچسب‌ها:شرکت بیمه آسیا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *