RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

شعبه فیجیتال بانک سپه رونمایی شد

مبلغ وام اجاره مسکن اعلام شد

تجهیز شعبه‌های بانک‌پاسارگاد به دستگاه‌های نوبت‌دهی هوشمند

۱۲:۸ - ۱۳۹۹/۹/۲۸کد خبر: 314870
ایستانیوز: قدرت انتقال بالای آن و ماندگاری این ویروس بر روی سطوح، از جمله دغدغه‌هایی است که این روزها با آن مواجه هستیم. دستگاه­‌های اخذ نوبت در شعبه‌ بانک‌ها از جمله سطوحی هستند که به دلیل لمس مستمر توسط مشتریان و نحوه کارکرد می‌توانند منجر به گسترش این بیماری شوند.
  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، قدرت انتقال بالای آن و ماندگاری این ویروس بر روی سطوح، از جمله دغدغه‌هایی است که این روزها با آن مواجه هستیم. دستگاه­‌های اخذ نوبت در شعبه‌ بانک‌ها از جمله سطوحی هستند که به دلیل لمس مستمر توسط مشتریان و نحوه کارکرد می‌توانند منجر به گسترش این بیماری شوند.
 
بانک‌پاسارگاد به‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان، 205 شعبه خود را مجهز به دستگاه‌های اخذ نوبت با سنسورهای حرکتی یا پدالی کرده‌است.
 
سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌شد و بهره‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این بهره‌مندی از سامانه نوبت‌دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان گرامی فراهم می‌کند.
 
به این ترتیب هم‌میهنان گرامی می‌توانند پیش از مراجعه به شعبه، از طریق ارسال پیامک کوتاه نوبت خود را رزرو کرده و بر اساس شماره نوبت دریافتی، زمان تقریبی انتظار و زمان مناسب برای مراجعه به شعبه‌، برنامه‌ریزی کنند.
 
گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *