RSS
امروز دوشنبه ، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پرداخت وام بدون کارمزد در بانک پاسارگاد

آمادگی بانک رفاه به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای هلدینگ تاپیکو

تامین نیازهای ارزی، ثبات بازار ارز و تامین مالی غیرتورمی برنامه اصلی بانک مرکزی

روح الله علیپور یزدی به عنوان سرپرست بیمه تعاون معرفی شد

مظلومی از بیمه تعاون خداحافظی کرد

تمدید «جشنواره باران» بانک کشاورزی

ثبت افزایش سرمایه ۳۳۵۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

ثبت موجودی طلا الزامی نیست

مسئولیت دولت برای ایجاد فضای مطمئن و آرام در بورس

سودآوری صنعت بیمه با ظرفیت‌های صندوق‌های بخشی از مسیر بازار سرمایه

فصل جدید نوآوری مبتنی بر فناوری در صنعت بیمه آغاز شد

مدیرعامل بیمه البرز جسورانه عمل کرد و خوش درخشید

بانک‌های کدام استان بیشتر وام می‌دهند؟

ریشه تورم در ایران

دام اجاره حساب‌های بانکی

مرور عملکرد بیمه تجارت‌نو در فروردین ۱۴۰۳ نسبت به بازه مشابه سال گذشته

بانک سینا ظرفیت تبدیل شدن به بانکی مدرن را دارد

فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری (عام) آغاز شد

بانک کشاورزی اولین بانک پذیرنده چک الکترونیک سایر بانک ها به صورت غیرحضوری

پیش بینی ۱۷ تحلیلگر از بازار طلای پیش رو

پیش‌بینی مهم رییس اتحادیه املاک از قیمت مسکن

نشست تخصصی «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی»برگزار می‌شود

۵پیش بینی از تورم تا پایان سال جاری

تقدیر از نمایندگان نوآور و برترفروش بیمه پاسارگاد

بانک کارآفرین تسهیلات ۳ میلیارد ریالی خرید کالا می‌دهد

رئیس اداره بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران:

ارائه خدمات بانکداری شرکتی به ۱۱۰ مشتری

۱۳:۱ - ۱۳۹۹/۷/۵کد خبر: 310670
ایستانیوز:رئیس اداره بازاریابی بانک توسعه صادرات از ارائه خدمات بانکداری شرکتی برای ۱۱۰ مشتری در سراسر کشور پس از تصویب کمیته مستقل راهبری بانکداری شرکتی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مسعودعبدیان اظهار داشت: این بانک برای پاسخگویی مؤثر و دقیق از طریق ارائه راه حل­های بانکی و مالی نوین جهت رفع نیازهای مشتریان از سه سال قبل طرح بانکداری شرکتی را راه اندازی کرده است.
 
وی افزود: این طرح ابتدا در سه شعبه بانک بصورت پایلوت اجرا و در سال ۹۷ با افزایش تعداد مشتریان به ۲۰ مشتری در ۱۲ شعبه به صورت قطعی عملیاتی شد و با توجه به بازخوردهای مثبت بدست آمده و رضایت مشتریان در طول اجرای طرح ، موضوع توسعه بانکداری شرکتی در دستور کار مدیریت امور شعب و بازاریابی قرار گرفت.
 
به گفته عبدیان، با تصویب کمیته مستقل راهبری بانکداری شرکتی در اسفند۹۸ تا کنون تعداد مشتریان تحت پوشش بانکداری شرکتی به ۱۱۰ مشتری در سطح کشور تعمیم داده شده است. رئیس اداره بازاریابی بانک توسعه صادرات خاطرنشان کرد: بانکداری شرکتی یکی از ارکان اصلی استراتژی کلان بانکداری جامع است که با تمرکز بر خلق راه حل­های بانکی و مالی و در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشی شده به نیازهای مشتریان شرکتی پاسخ می ­دهد.
 
به گفته عبدیان در این شیوه از بانکداری تمام خدمات مورد نیاز مشتریان شرکتی اعم از شرکت­های کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ و کلان، با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژی های مشتری مدارانه و فرآیندها و سیستم های منحصر به فرد، به بهترین، سریعترین و دقیق ترین شکل ممکن پاسخ داده شده و راه حل­های متنوع و اثر بخشی برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کار مشتریان در اختیار آنها قرار می دهد تا از این طریق بانک بتواند در جایگاه یک شریک تجاری معتمد و کارآمد نقش آفرینی کند.
 
وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور تصریح کرد: بانکداری شرکتی می­تواند با خلق ایده های جدید و اثر گذار و تامین نیازهای سریع و بهنگام شرکت­هایی که برای کشور ارزش افزوده ایجاد می­کنند، نقش مهمی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه داشته باشد.
 
یادآور می شود، بانک توسعه صادرات ایران در نظر دارد خدمات متمایزی مانند بانکداری دیجیتال در بستر بانکداری باز، ارائه خدمات اعتباری با سقف و سرعت بیشتر از طریق اعطای اختیار به شعب عامل، تسهیل شرائط تأمین اعتبار، تخفیف در نرخ سود تسهیلات و همچنین تخفیف در کارمزدهای پرداختی را به صورت متمایز به مشتریان بانکداری شرکتی ارائه دهد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *