RSS
امروز جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲ نیروی کاهنده قیمت دلار

صدک بندی یارانه‌ها سقف دریافت وام شد

رشد ۲۴.۹ درصدی تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

صندوق تامین خسارت‌های بدنی تکلیف قانونی برای اصلاح نقاط حادثه خیز ندارد

منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه مدیر عامل وروابط عمومی صندوق کارآفرینی امید شد

جواب خاندوزی به همتی؛ تحلیل‌های هوخشتره‌ای!

چگونه چک دیجیتال بگیریم؟

در سال ۱۴۰۲ چقدر وام پرداخت شده است؟

روش دریافت وام با سود کم از امید بانک سپه

فریز قیمت دلار

وام اشتغال ۱۵۰میلیون تا ۴ میلیارد شد

استراتژی‌های ۱۴۰۳ بانک کارآفرین ابلاغ شد

انتقاد دبیرکل سندیکا از وضع "عوارض تحمیلی" و "غیرمرتبط" بر صنعت بیمه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه و صندوق‌های تابعه وزارت کار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی در بانک مسکن

عرضه بیمه عمروزندگی آسیا با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت

نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها بر حسب چهار هاب منطقه‌ای در اسفند ماه ۱۴۰۲

مدیرعامل بانک سینا در آئین گشایش شعبه گیشا:

تقویت ارتباط با مشتریان سهم مهمی در رشد عملکرد کسب و کارها دارد

۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵کد خبر: 300966
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا در آئین گشایش شعبه گیشای تهران با اشاره به اهمیت نقش مشتریان در نظام بانکداری گفت: تقویت ارتباط با مشتریان و توجه و مراقبت از آنان سهم بسیار مهمی در رشد عملکردها و کسب و کار دارد لذا بانک سینا با ایجاد فرهنگ تمرکز بر مشتری در بخش مهمی از فعالیت های خود، در راستای تامین رضایتمندی این عزیزان گام برمی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر ایمانی افزود: ایجاد فرهنگ تمرکز بر مشتری بخش مهمی از فعالیت های بانک سینا را تشکیل می دهد که عملکرد دقیق و درست در این زمینه حمایت و رضایت بیش از پیش مشتریان را در پی دارد.
وی از جمله الزامات اصلی موفقیت در عرصه بانکداری و افزایش سهم بازار را تکریم مشتریان دانست و گفت: تکریم حداکثری و پاسخگویی سریع به مشتریان، جلب رضایت آنان را به همراه دارد که این مهم از طریق خلق ایده های جدید و اثرگذار در راستای ایجاد ارزش افزوده و آورده بیشتر، در حال انجام است.
دکتر ایمانی اظهار داشت: بانک سینا با شناسایی مشتریان هدف و تعامل با آنان، برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های متعددی را در راستای تامین خواسته ها و نیازهای بانکی آنان متمرکز ساخته است که اجرای سیاست های مختلف اعتباری، بهره گیری از آخرین نرم افزارهای نوین بانکی و تلاش برای چابکتر شدن بانک و تسریع در انجام فعالیت ها در تحقق این هدف مهم صورت می گیرد.
مدیرعامل بانک سینا همچنین بر تلاش برای نقش آفرینی بیش از پیش بانک در حمایت از تولید، شکوفایی و رونق اقتصادی تاکید کرد و افزود: از جمله برنامه هایی که می تواند به رشد پایدار و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند، حمایت از بنگاه های زودبازده و کسب و کارهای کوچک است که این اقدام به طور جدی و مستمر در بانک سینا در حال اجراست و از این پس نیز تداوم خواهد یافت.
وی تاکید کرد: بهره برداری از ساختمان شعبه گیشا، در راستای عزم بانک سینا برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته تر به هموطنان با اتکا به نیروهای متعهد و متخصص با بهره گیری از فناوری های روز بانکی صورت می گیرد و امیدوارم با عزم جدی و تشریک مساعی همکاران، شاهد اعتلا و ارتقاء جایگاه بانک سینا در راستای رضایتمندی مشتریان و هموطنان عزیز باشیم.
گفتنی است در این مراسم که معاون امور شعب و مناطق، مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی، مدیران مناطق تهران، جمعی از اهالی منطقه و کسبه محل حضور داشتند، ساختمان شعبه بانک سینا در گیشا به بهره برداری رسید و خدمت رسانی به هموطنان در این نقطه از شهر تهران آغاز شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *