RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

شعبه فیجیتال بانک سپه رونمایی شد

مشاور مدیرعامل بانک دی در امور بازرسی معرفی شد

۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵کد خبر: 299144
ایستانیوز:دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی طی حکمی دکتر عبدالرضا سیف را به سمت مشاور مدیرعامل در امور بازرسی منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، در مراسمی که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، غلامرضا موحدی راد، مدیرکل بازرسی و جمعی از معاونان و کارکنان اداره کل بازرسی برگزار شد، عبدالرضا سیف به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بازرسی معرفی شد.
در این مراسم برات کریمی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران اداره کل بازرسی با اشاره به اهمیت نقش بازرسی در نظام بانکی گفت: یکی از شاخص‌های مهم پس از رهبری سازمان، شاخص کنترل و نظارت است که اگر به درستی و با دقت انجام شود انضباط مالی، بهداشت اعتباری و اخلاق حرفه‌ای در سازمان را به ارمغان می‌آورد.
وی افزود: موازی‌کاری نظارتی یکی از مشکلات اساسی سازمان‌ها است که نتیجه آن فقدان شفافیت و نارضایتی ذینفعان سازمان‌ها است و اگر فرآیندهای کنترل داخلی در سازمان به درستی پیاده شود بسیاری از مشکلات فعلی سازمان‌ها حل می شود.
کریمی با اشاره به ترکیب نیروهای اداره کل بازرسی در بانک دی تصریح کرد: ترکیب نیروهای جوان و باتجربه در اداره کل بازرسی بانک دی آمیزه ای از پویایی و بلوغ را رقم زده است که امیدواریم حاصل این ترکیب برای تیم جدید مدیریت، وجود یک گوش شنوا و چشم بینا باشد.
مدیرعامل بانک دی نقش کارشناسان بازرسی را در بانک خطیر و حساس دانست و گفت: بازرسان ما باید نمونه و الگوی اخلاق حرفه‌ای در بانک باشند به گونه‌ای که وقتی یک بازرس با هدف نظارت به شعبه‌ای مراجعه می‌کند، همکاران شعبه بیش از آن که دچار احساس ترس از نظارت های سخت گیرانه وی شوند، از حضور او به عنوان یک فرد مطلع و راهنما استقبال کنند و فرآیند بازرسی برای آنان جنبه یادگیری متقابل داشته باشد.
وی افزود: بازرسان باید با حضور در شعب علاوه بر بررسی دقیق کفایت کنترل‌های داخلی، میزان انطباق عملیات شعبه با استراتژی‌ها و اهداف کلان بانک، رعایت دستورالعمل های ابلاغی و موانع دستیابی شعب به سودآوری را نیز بررسی و ضمن راهنمایی واحدها به اطلاع مدیران ارشد بانک برسانند.
کریمی با تاکید بر لزوم سیستمی شدن فرآیند بازرسی تصریح کرد: امروزه گسترش فناوری های نوین و سرعت تغییر و تحولات ایجاب می کند که از بازرسی حضوری و مبتنی بر بررسی فیزیکی اسناد بکاهیم و به سمت بازرسی سیستمی حرکت کنیم تا از این طریق علاوه بر کاهش هزینه های بازرسی بر تخصصی شدن، وحدت رویه، روز آمد شدن اطلاعات، تسریع در تجزیه و تحلیل و ردیابی انحرافات و خودکنترلی در سیستم نیز بیافزاییم.
وی در پایان با معارفه عبدالرضا سیف به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بازرسی گفت: آقای سیف از افراد پاک دست، متخصص و باتجربه نظام بانکی کشور است که از امروز در کنار همکاران اداره کل بازرسی به انتقال تجربیات چندین ساله خود در حوزه بازرسی به همکاران جوان بانک خواهد پرداخت.
گفتنی است در این مراسم، غلامرضا موحدی راد، مدیرکل بازرسی ضمن ارائه توضیحاتی درباره انجام بازرسی های ریالی و ارزی و فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان در بانک دی، اقدامات انجام شده در این حوزه را تشریح کرد. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *