RSS
امروز یکشنبه ، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیشتازی بانک شهر در حمایت از پروژه های شهری

اعلام جزییات احکام حقوقی ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی

بانک‌ها شنبه‌ها تعطیل نشدند

انتخاب هوشمندانه بیمه پاسارگاد برای مدیریت روابط عمومی

برگزاری مراسم تجلیل از نمایندگان برتر بیمه کوثر

اهداف فصل نوین مدیریتی بیمه تجارت‌نو چگونه محقق شد؟

شرایط فروش ارز به زائران حج تمتع اعلام شد

انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی یک موسسه

مبلغ جریمه مالیاتی بانک‌هایی که وام مسکن ندادند

تورم، دزدی را افزایش داد

چند درصد از ایرانی‌ها در دام فقر افتاده اند؟

روش دریافت مجوز فعالیت نهاد پولی اعلام شد

معامله بلوک ۸۵ درصد سهام "استقلال" قطعی شد

جهش ۸۸ درصدی درآمد‌های بیمه تعاون

تشریح راهبردهای نوین بانک صادرات به فعالان صنعت نفت

بیمه سامان محصولات متنوع خود را در نمایشگاه صنعت پخش به نمایش می گذارد

همکاری و حمایت کارفرمایان و بانک رفاه از توسعه مسکن کارگری

حمایت بیمه سینا از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران

طراحی محصولات بیمه نوین به نفع مشتریان

بحران مجردها برای اقتصاد ایران

تکرار مصوبه تهاتر نفت در بودجه ۱۴۰۳

حجم معاملات گواهی سپرده شمش از ۵ تن عبور کرد

بازگشت عرضه‌های اولیه به بورس

برنامه‌های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می‌شود

افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در استان سمنان با حمایت بانک سپه

کاهش دما تا ۸ درجه در سواحل شمال و دامنه جنوبی البرز

۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۷/۲۱کد خبر: ۲۸۹۸۲۰
ایستانیوز:مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا ظهر امروز ‌کاهش دما بین ۴ تا ۸ درجه در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز را شاهدیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،صادق ضیائیان  در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: با نفوذ سامانه بارشی شاهد وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و کاهش دما‌ امروز در نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان و برخی مناطق استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان‌، قزوین، زنجان و خراسان شمالی‌ هستیم.
 
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل تا پیش از ظهر امروز یکشنبه فعالیت این سامانه کاهش می‌یابد و در دیگر مناطق مذکور‌ تا اواخر وقت امروز فعالیت این سامانه پایان می‌یابد.
 
وی افزود: در این راستا نتیجه فعالیت این سامانه ‌آبگرفتگی معابر، برخورد صاعقه و کاهش دما بین 4 تا 8 درجه است که توصیه می‌شود‌هنگام تردد و یا توقف در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه ها و مناطق کوهستانی احتیاط لازم اعمال شود.
 
ضیائیان اظهار داشت: امروز ‌رگبار باران گاهی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی مناطق هرمزگان، جنوب و غرب فارس و برخی نقاط کهگیلویه و بویر احمد پیش‌بینی می‌شود و ‌اواخر وقت امروز فعالیت سامانه پایان می‌یابد و موجب ‌آبگرفتگی احتمالی معابر ‌می‌شود.
 
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا همچنین شاهد وزش باد شدید و گردوخاک‌ در مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل خواهیم بود که موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این شرایط بعد از ظهر سه‌شنبه ‌پایان می‌یابد، گفت: ‌توصیه می‌شود در این مدت ‌کودکان و بیماران قلبی و تنفسی در فضای باز تردد نکنند.
 
ضیائیان اظهار داشت: امروز تا ظهر ‌در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و وزش باد شدید در برخی نقاط ادامه دارد.
 
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: تا ظهر امروز ‌کاهش دما بین 4 تا 8 درجه در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز را شاهدیم.
 
وی با اشاره به کاهش دما در برخی شهرها، گفت: امروز کمینه دما در اردبیل 2 درجه بالای صفر، در بجنورد 4 درجه بالای صفر در بیرجند و سنندج 4 درجه بالای صفر در شهرکرد 3 درجه بالای صفر و در همدان 2 درجه بالای صفر است.
 
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران امروز نیمه‌ابری در برخی ساعات وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دما امروز در تهران 26 درجه و کمینه دما 16 درجه خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *