RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

کاهش دو درصدی تعداد شعب بانک ملی ایران

۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۶/۳۱کد خبر: 287595
ایستانیوز:‌بانک ملی ایران در راستای استراتژی کاهش مدیریت شده شعب، ادغام شعب ناکارآمد و فروش اموال و املاک مازاد، سال گذشته تعداد شعب خود را دو درصد کاهش داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با توسعه بانکداری الکترونیکی و استفاده از ابزارهای نوین بانکداری، شعب بانک ها کم کم کارایی خود را از دست می دهند. پیش از این در بسیاری از مناطق چند شعبه از یک بانک دایر بود، اما امروزه با کاهش مراجعه مشتریان به شعب، توجیه اقتصادی فعالیت شعبه برای بانک اهمیت پیدا کرده و از این رو بانک ملی ایران در حال ارزیابی کارایی آنهاست.
 
با تاکید بانک مرکزی مبنی بر لزوم کاهش مدیریت شده شعب و نیز تلاش برای آزادسازی دارایی محبوس در قالب خرید یا اجاره شعبه، بانک ملی ایران از مدتها پیش ادغام شعب همجوار را با اولویت ادغام شعبه ی کم کارآمد در شعبه ی اصلی در دستور کار خود قرار داده است.
 
همین روند در سال گذشته به کاهش ۶۴ شعبه بانک ملی ایران و ادغام کارکنان و وظایف آنها در شعب دیگر شده است. این اقدام نه تنها در خدمت رسانی به مشتریان تاثیر منفی نداشته، بلکه به افزایش توان مالی بانک در ارائه تسهیلات نیز کمک کرده و یکی از اصلی ترین شرایط مورد بررسی در ادغام شعب این بانک توجه به شرایط مشتریان منطقه و عدم ایجاد مشکل برای آنها بوده و کارایی شعب در اولویت بعدی بانک قرار گرفته است.
 
بر اساس اطلاعات موجود، بانک ملی ایران در مقطع زمانی پایان سال گذشته با سه هزار و ۶۷ شعبه، ۱۸۱ باجه و ۱۳ واحد کارگشایی مشغول خدمت رسانی به مشتریان بوده و از معدود بانک هایی است که در دورافتاده ترین نقاط و نقاط صفر مرزی نیز در حال ارائه ی خدمت به مشتریان می باشد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *