RSS
امروز چهارشنبه ، ۲ خرداد ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دلار سوزی عجیب گازهای مشعل

دامنه نوسان برای معاملات سهام تعیین شد

یارانه نقدی ۴ برابر شد

جزییات پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت مشخص شد

اطلاعیه سازمان تامین‌ اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان

انتصاب مدیران بیمه تعاون به عنوان دبیران کارگروه سندیکای بیمه گران ایران

داریم به جامعهِ سائوپائولو تبدیل می شویم

۹۲ درصد چک‌ها وصول شد

اتریوم پیشتاز افزایش قیمت شد

شعب کشیک بانک ها فردا فعال هستند

کاسبی جدید با خودروهای برقی!

نرخ سود بانکی یکه‌ تاز بازار‌ها‌ شد

مشاغلی که در دوران تورم می مانند و آن هایی که می میرند؟

احتمال کاهش معاملات و محدودیت دامنه نوسان در کوتاه‌مدت

امکان شکایت مستاجران به افزایش اجاره زیاد

بانک ملت وام ۶۰۰ میلیونی می دهد

مردم با بازار مسکن قهر کردند

طلا بار دیگر رکورد زد!

هشدار یک اقتصاددان به رئیس کل بانک مرکزی

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه در پی شهادت رئیس جمهور

بیانیه هیئت دولت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

واریز ۵۳۲ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران از طریق سجام

پیام تسلیت دکتر عشقی به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

به پیشنهاد اتاق بازرگانی تهران تصویب شد؛

تمدید مهلت ارسال تاییدیه‌های مربوط به تجدید ارزیابی دارایی‌ها

۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۶/۳کد خبر: 284176
ایستانیوز:هیات وزیران در مصوبه‌ای با پیشنهاد اتاق بازرگانی تهران، مهلت ارسال تاییدیه‌های مربوط به تجدید ارزیابی دارایی‌های اشخاص حقوقی مقرر در ماده ۱۷ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی را تصویب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هیات وزیران در مصوبه ای با پیشنهاد اتاق بازرگانی تهران، مهلت ارسال تاییدیه‌های مربوط به تجدید ارزیابی دارایی‌های اشخاص حقوقی مقرر در ماده ۱۷ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات را تا پایان سال جاری تمدید کرد.
 
پیگیری‌های اتاق تهران سرانجام به نتیجه رسید و هیات وزیران به پیشنهاد اتاق بازرگانی تهران و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مهلت موضوع ماده ۱۰ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۷ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات را «تا پایان سال ۱۳۹۸» تمدید کرد.
 
اتاق بازرگانی تهران با توجه به عدم آگاهی عوامل حسابداری فعالان صنعت از جزئیات آئین‌نامه اجرائی ماده ۱۷ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات، که بعضاً صاحبان صنایع را با مخاطره تحمل مالیات ناشی از تورم ارزش دارایی‌های ثابت مواجه ساخته بود، در نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور درخواست تمدید مهلت مذکور در ماده ۱۰ این آیین‌نامه را تا پایان سال ۱۳۹۸ کرده بود. پیش از این بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران مورخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، مهلت ارسال تاییدیه‌های مربوط به تجدید ارزیابی دارایی‌های اشخاص حقوقی مقرر در ماده ۱۷ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات تا پایان سال ۱۳۹۵ تعیین شده بود.
 
هیئت وزیران در جلسه ۲۳ مرداد ماه خود، اصلاح این موارد را به پیشنهاد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی به تصویب رساند.
 
بر اساس آنچه که در تصویب‌نامه هیات وزیران آمده است، در تبصره (۳) اصلاحی ماده (۲) و تبصره الحاقی ماده (۱۰) آیین نامه اجرایی ماده (۱۷) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مالیات‌های مستقیم موضوع بندهای (۱) و(۲) تصویب نامه شماره ت۵۳۹۷۰/ت۵۲۴۰۶ ه مورخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ عبارت «تا پایان سال ۱۳۹۵» به عبارت «تا پایان سال ۱۳۹۸» اصلاح ‌می‌شود.
 

 

 

» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *