RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

پیام تبریک مدیر عامل بیمه معلم به اصحاب رسانه

۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۵/۱۵کد خبر: 282264
ایستانیوز: هر ساله با نزدیک شدن به ۱۷مردادماه و سالگرد شهادت شهید صارمی، مسیر پرفراز و نشیب حرفه خبرنگاری در ذهن تداعی می شود، مسیری که حکایت از تلاش وافر، تعهد ستودنی و امانتداری دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، پر واضح است که جوامع بشری با وجود خبرنگاران خبره و آگاه، مسیر توسعه و پیشرفت را آسان تر طی می کنند چرا که این سفیران آگاهی و اطلاع رسانی به واسطه هویت شغلی خویش قادرند با نقد منصفانه به ایجاد شفافیت در جوامع کمک کنند شفافیتی که در نهایت به توسعه فردی و اجتماعی می انجامد.
 
 و اما صحنه پیچیده اقتصاد نیز بی نیاز از حضور مداوم و نقادانه خبرنگاران نیست و در این میان بازار های مالی و از جمله صنعت بیمه به دلیل گره خوردن با زندگی اقشار مختلف جامعه از این امر مستثنی نخواهد بود.
 
خبرنگاران حرفه ای قادرند، بازار بیمه را رصد نموده و با تعهد ‌و امانتداری، بیمه گران را در توسعه صنعت بیمه مدد رسانند.
 
 تردیدی نیست، در صورتی که خبرنگاران با شناسایی چالش های صنعت بیمه و ارایه راهکارهای عملیاتی به کمک بیمه گران آیند، مسیر توسعه هموارتر خواهد شد.
 
 از سوی دیگر از آنجا که افزایش ضریب نفوذ بیمه طبق برنامه ششم توسعه بر صنعت بیمه تکلیف شده است در این راستا باید اذعان داشت که طی طریق بدون کمک رسانه های اثرگذار و خبررسانان حرفه ای و آگاه میسر نخواهد بود.
 
با وجود تنوع وسایل ارتباط جمعی و گسترش شبکه های اجتماعی و گوناگونی طیف رسانه ها در دنیای امروز، افزایش ضریب نفوذ بیمه و ترویج فرهنگ بیمه امری دور از دسترس نخواهد بود و در این میان نقش خبرنگاران به عنوان سفیران حرفه ای پر رنگ تر خواهد شد.
 
برای تحقق این امر تعامل سازنده روابط عمومی سازمان ها و نهادهای بیمه ای با خبرنگاران امری ضروری خواهد بود تا در سایه این تعامل تحول آفرین، طرحی نو ایجاد گردد و به ارتقا صنعت بیمه منتهی گردد.
 
 امید که صنعت بیمه کشور در سایه حضور حرفه ای خبرنگاران آگاه و امانتدار به شکوفایی و تحول دست یابد.
 
 محمدابراهیم تحسیری

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *