RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

انتصاب رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به سمت دبیر کارگروه سواد رسانه‌ای

۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰کد خبر: 272421
ایستانیوز:طی حکمی از سوی مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران، رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به سمت دبیر کارگروه «سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی» منصوب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،براساس احکام صادره از سوی محمد صادق افراسیابی، مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران به منظور تعیین کارگروههای تخصصی این انجمن،  ناهید مونسان، رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به مدت یکسال به عنوان دبیر کارگروه «سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی» انجمن مذکور منصوب شد. 
در متن حکم انتصاب دبیران کارگروههای تخصصی آمده است:
«نظر به پایان دوره مدیریت دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران و با توجه به ضرورت اجرای «برنامه جامع تولید، توزیع و مدیریت محتوای سواد رسانه‌ای مصوب کارگروه ماده ۱۴ آئین نامه شماره ۱۷۲۴۱۲/ ه هیأت وزیران» با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در سایه تلاش خودجوش و برخواسته از متن جامعه برای افزایش همدلی میان دولت و ملت در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های پنج گانه سواد رسانه‌ای در میان عموم مردم و خصوصاً چهار مخاطب دارای اولویت برای انجمن سواد رسانه‌ای ایران شامل پدران و مادران، معلمان مدارس، مدیران فرهنگی و رسانه‌ای کشور و اصحاب رسانه‌های جمعی به مدت یکسال به عنوان دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن منصوب می‌شوید.»
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *