RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

محصولی جدید در ملی شو ۲

رونمایی از کیف پول بانک ملی ایران

۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۸کد خبر: 271863
ایستانیوز:کیف پول بانک ملی ایران به عنوان محصولی جدید در ملی شو ۲ رونمایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برای دومین بار بانک در بزرگ ترین رویداد سالانه خود با عنوان «ملی شو۲ »، دستاوردهای تازه اش در عرصه «بانکداری دیجیتال» را رونمایی کرد.
 
پلتفرم کیف پول بانک، خدمت و محصولی بانکی است که امکان پرداخت های خرد مانند خرید های روزانه از مراکز خرید، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت کرایه سرویس حمل و نقل (مترو، تاکسی و اتوبوس)، بلیت سینما و ... را برای مشتری فراهم می کند.
 
گفتنی است کیف پول مجازی توسط بانک یا شرکت پرداخت تولید و بر اساس آن یک حساب مالی مجازی برای مشتری ایجاد می شود که می توان آن را با حساب بانکی شارژ کرد و از طریق درگاه های اینترنتی، اپ های موبایلی و یا کدهای دستوری(USSD) پرداخت ها را انجام داد.
 
بانک ملی ایران در دوره مدیریت کنونی، وارد فاز جدیدی از خدمت رسانی به مشتریان شده که بخش مهمی از آن را سال گذشته در رویداد «ملی شو ۱ » رونمایی کرد. این محصولات از سال گذشته عملیاتی شده و به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *