RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملّی از شعب رباط کریم و نسیم شهر

۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۵کد خبر: 270354
ایستانیوز: مدیر عامل بانک ملّی ایران به صورت سرزده از حوزه رباط کریم، شعبه رباط کریم و شعبه نسیم شهر بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد رضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش کارکنان این شعب، در فضایی صمیمانه با آنها دیدار و گفت و گو کرد.
 
وی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و ضرورت معرفی آنها به مشتریان، بر ارتباط خوب و‌ موثر شعب با مشتریان تأکید کرد.
 
مدیرعامل بانک ملّی ایران ابراز داشت: در ماه های پایانی سال، جذب منابع، وصول مطالبات معوق و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان رباط کریم باید مورد توجه کارکنان این حوزه باشد.
 
حسین زاده در ادامه بر ضرورت تعامل سازنده رئیس حوزه رباط کریم با همکاران، نظارت بر عملکرد آنها و توجه به همکاران سختکوش و دلسوز در تشویق ها و انتصابات تأکید کرد.
 
در این دیدارها، کارکنان این شعب پیشنهادها و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه ارایه کردند.
 
سرکشی به همکاران و ارتباط مستقیم و بدون تشریفات اداری با کارکنان جزو برنامه های مستمر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملّی ایران است.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *