RSS
امروز سه شنبه ، ۱ خرداد ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دلار سوزی عجیب گازهای مشعل

دامنه نوسان برای معاملات سهام تعیین شد

یارانه نقدی ۴ برابر شد

جزییات پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت مشخص شد

اطلاعیه سازمان تامین‌ اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان

انتصاب مدیران بیمه تعاون به عنوان دبیران کارگروه سندیکای بیمه گران ایران

داریم به جامعهِ سائوپائولو تبدیل می شویم

۹۲ درصد چک‌ها وصول شد

اتریوم پیشتاز افزایش قیمت شد

شعب کشیک بانک ها فردا فعال هستند

کاسبی جدید با خودروهای برقی!

نرخ سود بانکی یکه‌ تاز بازار‌ها‌ شد

مشاغلی که در دوران تورم می مانند و آن هایی که می میرند؟

احتمال کاهش معاملات و محدودیت دامنه نوسان در کوتاه‌مدت

امکان شکایت مستاجران به افزایش اجاره زیاد

بانک ملت وام ۶۰۰ میلیونی می دهد

مردم با بازار مسکن قهر کردند

طلا بار دیگر رکورد زد!

هشدار یک اقتصاددان به رئیس کل بانک مرکزی

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه در پی شهادت رئیس جمهور

بیانیه هیئت دولت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

واریز ۵۳۲ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران از طریق سجام

پیام تسلیت دکتر عشقی به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

با بانک آفیسر در کنار شما هستیم!

۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰کد خبر: 269187
ایستانیوز:بانک ملی ایران با طرح ویژه بانک آفیسر در هر زمان و هر مکانی همراه شما و آماده خدمت رسانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.
 
درواقع بانک آفیسر  خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود.
 
این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود.
 
 بانک آفیسر در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و همچنان با وسعت و توان بیشتری نیز ادامه خواهد یافت.
 
این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات بانکی به مشتریان ویژه دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.
 
هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و با ارائه آن در شعب، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای اختصاص می یابد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» نیز با مشتریان در ارتباطند.
 
اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده اند.
 
در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.
 
متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *