RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

رشد ۶۰۰واحدی شاخص بورس

۱۶:۷ - ۱۳۹۷/۸/۲۹کد خبر: 265229
ایستانیوز:شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری با رشدی بیش از ۶۰۰ واحدی در کانال ۱۷۶ هزار واحد تثبیت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شاخص کل در پایان معاملات امروز با افزایش ۶۴۲ واحدی به ۱۷۶ هزار و ۴۵۸ واحد، شاخص کل هم ‌وزن با افزایش ۵۴ واحدی به ۲۷ هزار و ۹۷۷ واحد، شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش ۵۰۱ واحدی به رقم  ۱۸۷ هزار و ۶۲۸ واحد، شاخص بازار اول با افزایش ۲۲۲  واحدی به ۱۳۰ هزار و ۲۹۰ واحد و شاخص بازار دوم با افزایش ۲۴۹۵ واحدی عدد ۳۵۰  هزار و ۱۰۴ واحد را به نمایش گذاشت.
 
بر اساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی «گروه مپنا با ۱۱۶  واحد، پتروشیمی مبین با ۱۰۴ واحد و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۸۴ واحد» افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های «سایپا با ۵۴ واحد، ایران خودرو و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید هر یک تا ۴۳ واحد و معدنی و صنعتی چادر ملو با ۲۷  واحد کاهش» بیشترین تاثیرمنفی را در شاخص بر جای گذاشتند.
 
طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های سیمان شرق، فراورده‌های غذایی و قند پیرانشهر، حق تقدم خرید سهام موتورسازان تراکتورسازی ایران، ‌خوراک دام پارس، سیمان مجد خواف، داروسازی کاسپین، سرمایه‌گذاری امید از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی قائد بصیر، پاکسان، آ. س. پ، ‌ ذوب‌آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری ساختمانی اعتماد گستر، تأمین ماسه ریخته‌گری و حق تقدم خرید سهام سرمایه‌گذاری البرز دارو متوقف شدند.
 
از سویی دیگر، همچنین عرضه عمده ۴.۱ درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از سوی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به قیمت پایه هر سهم ۵۸۰ تومان روانه میز فروش بورس تهران شد. همچنین امروز آگهی عرضه بلوک ۸.۱۶ درصدی سهام غیرمدیریتی کشت و صنعت شهداب ناب خراسان برای عرضه  در فردا ۳۰ آبان ماه ۹۷ از طریق بازار دوم فرابورس منتشر شد.
 
امروز در بازار دوم بورس تهران که به معاملات درون گروهی سهامداران عمده اختصاص دارد ۲۰ میلیون سهم صنایع پتروشیمی کرمانشاه به ارزش ۱۳ میلیارد تومان به کدهای درون گروهی سهامدار عمده انتقال یافت.
 
همچنین بیش از ۱۰.۵ میلیون سهم البرز دارو به ارزش کمتر از ۴.۵ میلیارد تومان به کدهای درون گروهی سهامدار عمده منتقل شد. در پتروشیمی پردیس کمتر از ۱۴ میلیون به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد تومان معاملات انتقالی را تجربه کرد.
 
در سرمایه‌گذاری دارویی تأمین نیز ۱۰ میلیون سهم به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان کد به کد شد و در نهایت امروز بیش از ۶ میلیون سهم گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به ارزش کمتر از ۳.۵ میلیارد تومان کد به کد شد.
 
به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۱۷۲ هزار و ۵۸۰ نوبت معاملاتی، یک میلیارد و ۶۷۸ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۵ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۶۷۰ هزار و ۹۵۵ میلیارد تومان رسید.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:شاحص بورس
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *