RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

شعبه فیجیتال بانک سپه رونمایی شد

مبلغ وام اجاره مسکن اعلام شد

هشدار؛ مراقب مسدود شدن تترهای خود باشید

جدول پرداخت مقرری بیمه بیکاری تغییر کرد

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

نقش شعب بانک‌ها در حال تغییر است

۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۵/۲۴کد خبر: 254491
ایستانیوز:معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین گفت: در سال های اخیر شاهد تغییرات زیادی در بانکداری و به ویژه بانکداری خُرد بودیم که این امر در آینده نقش شعب را با تغییرات بسیار زیادی مواجه می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون جدید عملیات بانکی در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستاد برگزار شد، به نقش شعب در بانکداری دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: برخی بر این باورند که در آینده با رشد تکنولوژی‌های نوین شعب بانک ها بلااستفاده خواهد شد، اما واقعیت این است که شعب بانک ها به صورت ترکیبی از شعب دیجیتال و شعب فیزیکی، مشتریان را قادر خواهند ساخت در هر جا و هر زمان به شعب بانک دسترسی داشته باشند.
 
قدیمی استراتژی بانک ایران زمین را بانکداری دیجیتال عنوان کرد و گفت: در آینده ما به مشتریان این امکان را می‌دهیم که همانگونه که دوست دارند با بانک تعامل کنند. ما در مرحله گذار از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتال هستیم، ولی این به معنی حذف شعب نیست، بلکه تغییر نقش شعب و کارکنان آن مطرح است.
 
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین افزود: رضایت مشتریان در بانکداری دیجیتال به مراتب بیشتر خواهد بود و در حقیقت بانکداری دیجیتال به بهبود تجربه مشتری در ارتباط با بانک ها منجر خواهد شد.
 
در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن ابلاغ حکم خود به قدیمی تلاش بیشتر در جهت تحقق اهداف این بانک در پیاده سازی بانکداری دیجیتال را خواستار شد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *